Toon posts:

Printer print paars??

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onze printer vind het blijkbaar leuk om alles met een paars tintje uit te poepen. Ook andere kleuren doen het niet helemaal zoals het hoort.

De printer is een HP 720C Deskjet. En in 1x deed hij alles vaag.

Ik heb al geprobeert om wat software/drivers te veranderen, maar het mocht niet werken. Net zoals het schoonmaken van dat ding.

Iemand nog iedeeen? :'(

Verwijderd

Al een andere cardridge geprobeerd?

En dan ook ff uitlijnen enzo.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
kan zijn dat de printer software (software die dus in de printer zelf zit) verrot is. Zit er nog garantie op?

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:10

charrel

Cortisol4life..

meestal krijgt het een paarse tint als de kleuren opzijn, dus ff een nieuwe halen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 21:07 schreef charrel het volgende:
meestal krijgt het een paarse tint als de kleuren opzijn, dus ff een nieuwe halen.
Is dat niet als de zwarte inkt op is?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 13:20
Mijn Canon heeft dit ook. Maar dat komt omdat de kleuren leeg zijn. Het is inderdaad een beetje paars. Dat komt omdat Canon ook kleur gebruikt bij zwart. Druk je alleen tekst af (zwart), zijn nog je kleuren op :(

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
van die goedkopere canons hebben nl geen losse zwart cartridge, met als gevolg dat het zwart er helemaal niet zo mooi zwart uit ziet

Verwijderd

Topicstarter
Cardridges vervangen heeft helaas geen enkel effect gehad.

Garantie is zonder enige twijfel ook al verlopen. Ik denk dat hij zijn beste tijd heeft gehad. Vaarwel... ;(

Verwijderd

heb je orginele cardridges of van wecare ofzo? graag wat meer info

Verwijderd

Topicstarter
Orginele (althans HP), maar denk je dat er nog hoop is?

Verwijderd

ga kijken of je nog garantie hebt andere zou ik een nieuwe printer aan raden of zoek ergens waar je er na kunt laten kijken of je moet van paars houden :)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 22:05 schreef Brabus het volgende:
Orginele (althans HP), maar denk je dat er nog hoop is?
Denk het niet. En ach, hoe duur is een nieuwe printer tegenwoordig nou? Bijna net zoveel als twee cardridges :)

Verwijderd

Topicstarter
En ik hoef het niet eens zelf te betalen! Nieuwe kleuren lazer printer dan maar >:)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 22:51 schreef Brabus het volgende:
En ik hoef het niet eens zelf te betalen! Nieuwe kleuren lazer printer dan maar >:)
Doe maar duur zeg! Heb je zulke lieve ouders? :)

Verwijderd

Topicstarter
Denk het niet :'(

Maar dit begint wel naar [HK] nivo te zakken. Dus laat ik nu maar met de conlcusie komen: De printer is dood ;(

Verwijderd

probeer eens de drivers van hp zelf i.p.v. de microsoft drivers, het is n.l. bekend dat deze nogal een afwijkende kleur eiking gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het best wel eens proberen alleen ik kan het me niet voorstellen dat het zal werken, want hij draaide al maanden zonder enige problemen.

Verwijderd

Op het werk hier heb ik een HP 990C M series staan die het ook een hele tijd goed gedaan heeft.

En nu sinds enige tijd paars mooi vindt, Ook hier zijn nieuwe drivers geprobeert, en jawel nog HP drivers ook.

Netwerk of lokaal maakt m niks uit, de computer waar je m aan hangt maakt ook al weinig, ligt niet aan t document niet aan geheugen. kortom een vreemd geval. Natuurlijk baat de catridge (orginele HP) ook niet.

Maar ik blijf nog ff doorzoeken naar een oplossing

Verwijderd

gokje overgeschakeld naar Win XP en gebrukkt de ingebouwde drivers?

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:43

Ankh

.Howdy

HP printers zijn zowiezo raar, ik heb hier een 930c staan. En de laatste is de zwarte inktpatroon leeg 0%. Dus tsa dan kan je weinig meer printen. Zeg maar niets. Tot paar dagen geleden. Hij begint weer vrolijk te printen en alles. terwijl hij toch nog steeds op 0% staat 8)7

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:28
Heb je de kabel van de printer er voor die tijd eens uitgehad? Het is zomaar een ideetje hoor. (ff op vage modus nu) Misschien is 1 van de pennetjes gebogen van de stekker, het is maar een idee natuurlijk. (Ligt eraan of ie op usb of paralel werkt.
Pagina: 1