best leuk om je eigen businesskaartje te hebben. maar met welk programma maak je zoiets. Er zijn standaard programma's als visual business cards. het product dat je eruit krijgt is een bmp of jpg bestandje. De normale programma's zijn zo qua layout en style. en als je een jpg of bmp bestandje voor een professionele drukker brengt zeggen ze dat het geen goed formaat is. Ze willen illustrator of coreldraw formaten hebben om businesscrads te drukken.
Ik heb net een kaartje (logo en tekst) in coreldraw proberen te maken maar de achtergrond is een probleem; ik weet namelijk niet of de witte achtergrond ook wordt afgedrukt. (hopelijk snap je wat ik bedoel) zoniet moet ik het verduideljken met: kan ik een logo maken zonder achtergrond??
alvast many thnx
WDX
Ik heb net een kaartje (logo en tekst) in coreldraw proberen te maken maar de achtergrond is een probleem; ik weet namelijk niet of de witte achtergrond ook wordt afgedrukt. (hopelijk snap je wat ik bedoel) zoniet moet ik het verduideljken met: kan ik een logo maken zonder achtergrond??
alvast many thnx
WDX