Toon posts:

Nog een alternatief voor Flatfee ISDN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na friaco ben ik zoek naar een goede ISDN FlatFee provider die dus niet na 1 maand opgeeft,
@Homework duurt te lang,LaDot schijnt slechte te zijn(Ervaringen iemand??),Wanadoo doet het ook niet meer... is er nog andere mogelijkheid?

Kabel&ADSL niet mogelijk hier yet :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 21 maart 2002 20:33 schreef Warezhelp het volgende:
Na friaco ben ik zoek naar een goede ISDN FlatFee provider die dus niet na 1 maand opgeeft,
@Homework duurt te lang,LaDot schijnt slechte te zijn(Ervaringen iemand??),Wanadoo doet het ook niet meer... is er nog andere mogelijkheid?

Kabel&ADSL niet mogelijk hier yet :(
zeg uh, om de dag een nieuw vergelijkbaar topic openen is gewoon dom.........er lopen meerdere draden hierover..........SLOTJE

Verwijderd

Topicstarter
huh ? niks zelfde topic,
en ik kan geen echt goed compleet topic hierover vinden by te way

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 20:37 schreef xxxMaverick het volgende:
zeg uh, om de dag een nieuw vergelijkbaar topic openen is gewoon dom.........er lopen meerdere draden hierover..........SLOTJE
Jij krijgt bij deze een officiële waarschuwing voor roepen om slotje, ik dacht dat nou toch wel héél erg duidelijk moet zijn dat dát niet gewenst is op het forum.

Als je het niet eens bent met een topic als deze kun je je melden in [forum=26], maar dit is gewoon NOT DONE :(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op donderdag 21 maart 2002 20:54 schreef Negotiator het volgende:

[..]

Jij krijgt bij deze een officiële waarschuwing voor roepen om slotje, ik dacht dat nou toch wel héél erg duidelijk moet zijn dat dát niet gewenst is op het forum.

Als je het niet eens bent met een topic als deze kun je je melden in [forum=26], maar dit is gewoon NOT DONE :(
[topic=443937/1/25]

enz enz enz enz

en dat weet deze topic starter ook donders goed. Verder is in het friaco topic al genoeg aan bod gekomen, zijn er tientallen topics in de search te vinden

en als je daar al een waarschuwing voor krijgt is het toch wel erg triest gesteld met tweakers.

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 20:54 schreef xxxMaverick het volgende:
[topic=443937/1/25]

enz enz enz enz

en dat weet deze topic starter ook donders goed. Verder is in het friaco topic al genoeg aan bod gekomen, zijn er tientallen topics in de search te vinden
Nogmaals: als je vindt dat een topic niet kan kun je je melden in [forum=26].

Een grote bek opzetten in het topic (en roepen om slotje) is gewoon not done, is dat nou écht zo moeilijk om te begrijpen?

Overigens was dit je zoveelste waarschuwing, dus je hebt iig. een ban te pakken, of ie temp is (en hoe lang) of permanent hoor je nog van me per mail.

Mocht je het niet eens zijn met mijn beslissing kun je in beroep bij mijn HGA of de bemiddelaar, maar als je verstandig bent wacht je in ieder geval even tot dat je weet hoe lang de ban duurt.

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

[on-topic]

Ik las laatst iets over Luna.nl. Die is duur maar wel 24/7 verbinding... vooral goed voor bedrijven eigenlijk

[/on-topic]

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

Pagina: 1