Toon posts:

vaag netwerk kaartje. [mandrake8.2]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk kaartje van Lancard een 10/100mbit.

alleen ik krijg hem niet aan de praat onder de installatie van mandrake 8.2 in 8.1 werkte ik met een realtek en het lancard en toen werkte hij wel.

Kan iemand mij de naam vertellen van het kaartej onder mandrake installatie want dat hoef ik niet alles gaan in te stellen.

Het kan me een hoop tijd en moeite besparen.

al vast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
is even belangrijk of kan iemand mij zeggen waar ik deze informatie kan verkrijgen want ik wil deze avond nog achter me eigen pc kunnen internetten

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Kun je hem niet icm een ne2000 module aanspreken?

Verwijderd

Topicstarter
heb geprobeert maar gaf een fout melding en toen ging die terug naar de lijst met netwerk kaart drivers.

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Is er een driver genaamd 'tiara'? Ik gok dat het die zou kunnen zijn, gezien enige resultaten die Google teruggeeft.

offtopic:
Overigens niet helemaal netjes om net naar iemand te replyen met 'jezus, dat je dat niet weet' en nu zelf een topic te openen waar niet echt veel zoekwerk uit blijkt...

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even test.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm staat er niet in het lijstje jammer.

nog meer oplossingen voor mij??

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:17

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Staat er op dat kaartje niet een producent of zo? Of is dat 'Lancard'? Zoeken met google levert namelijk allerlei zoekresultaten op van mensen die hun netwerkkaart gewoon 'lancard' noemen. Is het een PCI-kaartje? Je zou in ieder geval de ne*-modules kunnen proberen en de eepro. Die laatste omdat ik een pagina vond die het ook over een lancard had en er een eepro voor gebruikte. Alleen weet ik dus niet zeker of hij nu met 'lancard' een type kaart of gewoon 'netwerkkaart' in het algemeen bedoelde...

offtopic:
Bedankt voor het wijzigen van je tekst in dat topic...staat toch al iets vriendelijker.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Esmer, je viel me al eerder op. Wil je a.u.b. niet je topic gewoon omhoogkicken met een nietszeggende response erop? Je vragen worden echt wel gelezen.

Het wordt gewaardeerd als je je op GoT ook gewoon aan de nettiquette houdt. Daaron valt dus ook het niet kleineren van mensen die met een bepaald probleem zitten dat voor jou makkelijk op te lossen is. Ik zou jou ook helemaal kunnen kleineren omdat ik het antwoord op deze vraag waarschijnlijk binnen 3 minuten met google zou hebben :{ .

Ik gok dat odysseus aan deze link refereert: [topic=446241]

Ik kan je verzekeren dat als die link onder mijn ogen gekomen was voordat hij veranderd was, ik minder lief gereageerd had ;)

Let daar a.u.b. een beetje op, wij danken u :)

Verwijderd

Topicstarter
oke.

Maar het netwerk kaartje werkt perfect gewoon op volgende gedrukt en toen met de mandrake internet wizard gaf die opeens wel de goede drivers aan???

Maar ik heb internet.
Pagina: 1