Toon posts:

Asus A7M266-D toetsenbord werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met dit mainboard. Ik heb het volgende probleem. Bij het opstarten werkt het toetsenbord niet. Een nieuw mainboard gekregen van de winkelier. Ook hier hetzelfde probleem. Het standaard ps/2 toetsenbord doet het op elke andere pc wel. Een ander toetsenbord help ook niet. En nee ook demuisporrt daar werkt het toetsenbord niet op. Specs'512MB DDR geheugen PC2100, ATI RADEON 8500LE 64MB, 2 x Athlon 1500+ MP en ATA 100 CMD Raid controller (in 3de pci slot 32 bit/33mhz). 400 watt voeding ATX/ATX12V/Auxillary (alledrie aangesloten op het mainboard). Met één CPU Athlon XP 1800+ ook hetzelfde probleem. Inmiddels flink de pest in allebei mijn cpu's (MP1500+)naar de klote. Die krengen branden dus in 0.7 sec door, effe allebei de heatsinks verkeerd geplaatst tenminste volgens de winkelier betwijfel het nog steeds de eerste drie keren opstarten kreeg ik nog beeld en daarna was het afgelopen. Overigens zit er op het mainboard een "Cop" Overhittingsbeveiliging. Kennelijk werkt dat niet als je de pc opstart. En van AMD en Asus krijg ik na twee weken nog steeds geen reactie dan maar bij de mede gebruikers eens informeren. Wie heeft er een idee?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wanneer werkt het toetsenbord niet? Kun je wel in de BIOS komen om evt toetsenbordinstellingen te wijzigen? Heb je een USB toetsenbord geprobeerd?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

dat toetsenboard niet werkt is een bekend probleem kijk maar eens op het forum van www.2cpu.com

was volgens mij iets fout met het aansluiten van het hd ledje. raar maar waar.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tip. Aardig wat stof om te lezen. Nu maar eens de winkelier raadplegen. Ze hebben het nog steeds niet voor elkaar.

There are two HD LED connectors on the board. One among the normal ATX case connectors at the very bottom right and one above them. Use the standalone one (above). If I use the one among the normal pins, my PS/2 keyboard is not detected.