Verwijderd
antwoord : zie Messenger.. 
check dat
Wie heeft verstand van radeons? zegt:
pls
bir bintang met een Geforce 4 !! zegt:
kee
moet je niet effe een nieuwe driver downloaden dan ??
van Hercules ipv Ati ??
er zit een ATI chipste op
chipset
dat begrijp ik maar... misschien omdat de klok anders is dat die driver niet wil installeren... 250 ipv 275... toc h??
toch dus
dat maakt volgens mij niet uit
hmmm, dan heb ik geen idee.. geen ervaring met Radeons.. wel met Ati drivers... en die zuigen flink !!
check dat
pls
kee
moet je niet effe een nieuwe driver downloaden dan ??
van Hercules ipv Ati ??
er zit een ATI chipste op
chipset
dat begrijp ik maar... misschien omdat de klok anders is dat die driver niet wil installeren... 250 ipv 275... toc h??
toch dus
dat maakt volgens mij niet uit
hmmm, dan heb ik geen idee.. geen ervaring met Radeons.. wel met Ati drivers... en die zuigen flink !!
Nope, doet Cs het bij jou wel goed?Op donderdag 21 maart 2002 20:44 schreef Metal-Kool4 het volgende:
levert niet echt veel op
Bij mij ook al niet.. oGl dingen doen raar.
Ik begin in ene een onwijze hekel te krijgen een m'n pc, ATI zuigt volgens mij toch ietsie meer als dat de mensen in dat 42delige topic zeggen... ?
Cs die gaat niet full screen, doet het alleen als je de backres het zelfde zet als de gameres. HEEL irritant. Ik doe namelijk weinig anders dan Cs, en dat werkt dus niet.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Zet er eens je nieuwste Bios op.En probeer eens eerst je video drivers te installen en dan je via drivers.
En als je de drivers handmatig installeert, dus de drivers uitpakken naar een map en dan via configscherm beeldscherm en dan handmatig de driver selecteren, ik gebruik die exe's nooit omdat ze bij mij altijd zeuren over het niet op VGA staan van mn kaart.
Dus de inf file in je driver foldertje selecteren en dan model kiezen en gaan met die banaan.
Dus de inf file in je driver foldertje selecteren en dan model kiezen en gaan met die banaan.
Breek je nek voorzichtig
ook al gedaan.Op donderdag 21 maart 2002 21:25 schreef The_PyroPath het volgende:
En als je de drivers handmatig installeert, dus de drivers uitpakken naar een map en dan via configscherm beeldscherm en dan handmatig de driver selecteren, ik gebruik die exe's nooit omdat ze bij mij altijd zeuren over het niet op VGA staan van mn kaart.
maar thx voor de hulp.
Hier kan wel een slotje op
Waarom kan hier een slotje op? Heb je het probleem al opgelost? Hallo? Joehoe?Op donderdag 21 maart 2002 21:31 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
ook al gedaan.
maar thx voor de hulp.
Hier kan wel een slotje op
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
slotje zou wel handig zijn ja 
Is het trouwens ook mogelijk zo'n ding helemaal te verwijderen? scheelt weer wat ruimte op server computer...
Is het trouwens ook mogelijk zo'n ding helemaal te verwijderen? scheelt weer wat ruimte op server computer...
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Pagina: 1