Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe simkaart Vodafone?

Pagina: 1
Acties:

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het mogelijk om als je een Vodafone-abo hebt een nieuwe simkaart aan te vragen? Want als ik mijn oude (eerst Libertel) simkaart in een niet-Nokia* telefoon prop staat er nog Libertel op en dat ziet er IMHO niet uit.

Zoja, zou dat nog wat kosten?

(voor Nokia's kan je een nieuw logo aanvragen door een sms met LOGO V naar 125 te sturen.)

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Helaas pindakaas ;), de providers staan niet op de simkaart, maar IN je telefoon.

Als ik bijvoorbeeld mijn BEN sim in een hele oude telefoon stop, kent hij hem nog niet en staat er gewoon de BEN-code.

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:47
Je kan voor 11,50 euro een nieuwe simkaart aanvragen, maar het werkt inderdaad alleen als het toestel het ondersteund, en dat zijn alleen de allernieuwste.

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Misschien een firmware flash kan uitkomst bieden, máár het lijkt mij nou weer niet zo heel belangrijk, tóch?

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:07
Op donderdag 21 maart 2002 19:58 schreef LuCaS het volgende:
Helaas pindakaas ;), de providers staan niet op de simkaart, maar IN je telefoon.

Als ik bijvoorbeeld mijn BEN sim in een hele oude telefoon stop, kent hij hem nog niet en staat er gewoon de BEN-code.
Ligt eraan..haal maar eens een Vodafone Prepaid..wedden
dat er Vodafone op je display komt? Het KAN op de sim
kaart staan, maar dit wordt meestal niet gedaan.

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
nou ik was eigenlijk bang dat als ik een nieuwe ericsson t68i ging kopen dat er dan nog libertel op het display staat (das vies ja :P) maar dat is dus niet zo... :)

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
héél simpel, gewoon testen in de winkel. En wat is het probleem 'Libertel'/'Vodafone'. allebei zelfde kwaliteit, niets is anders alleen de naam. Het zou voor jou niet moeten uitmaken, alleen van Vodafone is het niet echt slim, mensen blijven libertel denken.

Trouwens op je T68i kan je vast wel iets doen met logo's ofzoiets dat je dan je netwerk NIET hoeft te zien

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kan logo's (achtergrondafbeeldingen) op de T68 zetten, maar in tegenstelling tot bij Nokia vervangen die de netwerknaam niet.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1