Toon posts:

Leadtek Gef3 Ti200 fan maakt veel herrie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Geforce 3 Ti 200 TDH. Sinds een tijdje maakt deze een ongeloofelijke herrie. :(
Ik weet zeker dat het geluid van de geforce komt en er zitten geen kabels in de weg. Ik heb ook al het stof weggehaald van de fan. Dus wil ik een nieuw koelertje.

Valt dit onder garantie?

En kan een geforce 3 Ti 200 ook zonder koeling voor een klein tijdje? Of gaat hij dan meteen kapot als mijn koelertje kapot gaat? Hij draait nu wel, maar ik ben bang dat dat niet lang meer duurt. :'(

Ik heb trouwens de search gebruikt, maar ik kwam niemand tegen die ongeveer dezelfde videokaart heeft met hetzelfde probleem.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
er zijn wel vidoecoolertjes te koop
een geforce ti200 wordt trouwens wel zo heet dat die NIET
zonder cooler kan.
En blijkbaar is die uit de lager gelopen
haal er zo snel mogelijk 1
iig zal die het wel niet zo snel begeven tenzij die wel een heel erge herrie maakt.

Tweakers Discord

Verwijderd

JA, ik heb er geen last van.

Maar ik weet niet waar je em heb gekocht ( da ken ik nie ruikuuh :P ) maar als je em niet om kan ruilen, dan zou ik hem NIET op laten sturen omdat ze hem dan naar de importeur.

En dan wordt het leuk (NOT!) ze kijken em na, jij bent em 3 weken zeker kwijt en dan komt ie terug met de melding dat het binnen de specificaties valt. TATAAA 3 weken geen GF3 in je bak gehad. (3 weken stilte dus :P)