Toon posts:

PC slaat uit ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ha,

Ik heb een nieuwe PC (AMD-XP 1700, 256MB, QDI MB)
Start ik de pc op dan slaat hij na ongeveer 5 a 10 min uit, hierna start hij gewoon op!
OP de PC staat op dit ogenblik win2000, in het logboek zie ik dit wel steeds terug komen:
- Kan I/O-besturingsinformatie van NBT-apparaat niet lezen.
- WMI ADAP kan het DLL-prestatiebestand winspool.drv niet laden vanwege een onbekend probleem binnen het DLL-prestatiebestand: 0x0
- Kan de Redirector-service niet openen. De prestatiegegevens van de redirector zullen niet worden geretourneerd. De geretourneerde foutcode is een DWORD 0-waarde.

iemand een idee wat dit kan wezen?

mvg, Anton

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 19:42 schreef abunk het volgende:
Ha,

Ik heb een nieuwe PC (AMD-XP 1700, 256MB, QDI MB)
Start ik de pc op dan slaat hij na ongeveer 5 a 10 min uit, hierna start hij gewoon op!
OP de PC staat op dit ogenblik win2000, in het logboek zie ik dit wel steeds terug komen:
- Kan I/O-besturingsinformatie van NBT-apparaat niet lezen.
- WMI ADAP kan het DLL-prestatiebestand winspool.drv niet laden vanwege een onbekend probleem binnen het DLL-prestatiebestand: 0x0
- Kan de Redirector-service niet openen. De prestatiegegevens van de redirector zullen niet worden geretourneerd. De geretourneerde foutcode is een DWORD 0-waarde.

iemand een idee wat dit kan wezen?

mvg, Anton
Oei da's niet zo best, typ in uitvoeren: winmsd

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wat voor netwerkkaart / modem heb je?
Probeer het eens zonder en kijk of je nog steeds diezelfde vastlopers hebt.

Verwijderd

Topicstarter
even een aanvulling:

Er zit geen netwerkkaart in wel een modem, een Motorola SM56 Data Fax Modem. Verder zit er ook een videobewerkings kaart DC10+ in.
Verder heb ik gekeken met winmsd daar zag ik niets geks.

Ik heb de optie opnieuw starten bij systeem fout maar even uitgezet( het probleem zit er dus nog steeds in :'( )nu eens kijken of hij nog opnieuw start.
Heeft iemand een idee of dit in de software of in de hardware zit?

Anton

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Die Soft Modem Motorola is in principe nou niet het modem waar je mij voor wakkerbelt...
Lees dit eens
[url="http://808"]http://808[/url]hi.com/56k/sm56.asp
Heb je XP als upgrade gedraaid of als nieuwe install?
Verder zoeken met Google levert een hoop info op.