Toon posts:

[GBA]Sonic Advance je mening

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wat vind je van sonic advance?
'k heb 'm net gekocht en in eerste
instantie ziet het erg erg koel uit.. :)

keb 'm bij dixons gekocht en kan morgen tot eind van de dag nog ruilen mocht ie tegen vallen, dus ik ga 'm ff flink spelen vanavond te kijken of het het echt is.. :)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zag hem gisterochtend bij Bart Smit voor €51,99, wilde ik hem 's middags halen hadden ze hem niet meer. 's Avonds op het station gekeken bij de FRS, en daar hadden ze hem voor €59,99. Ik wacht dus nog ff tot ze hem bij de Dixons of Bart Smit weer krijgen. Maar wil wel graag jullie ervaringen weten (€51,99 is in oud geld ruim F114,-)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

grappig, ik heb 'm 2 weken geleden al gedownload (US version) en op m'n flashcard gezet... :)

Iemand nog interesse in originele spelletjes? (Mario, Rayman, Castlevania) Ooohkey, dit hoort in Vraag&Aanbod... :)

Verwijderd

Topicstarter
maar wat vind je d'r van?..

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Vond 'm niet zo eerlijk gezegd.. Viel een beetje tegen... SMA2 vond ik een stuk beter :) Maar heb mario altijd al koeler als sonic gevonden, dus misschien ben ik niet helemaal objectief..

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

ik vind Sonic ook niet echt heel gaaf, het is een beetje eentonig, gewoon heel hard rennen/rollen en alles. Mario heeft dan iets meer spelplezier vind ik.
Als je trouwens Advance Wars nog niet hebt: dat is echt een spel dat zijn geld (zelfs al zou ik niet zo'n flasher hebben) waard is. Erg verslavend ook. Maar ik zal verder niet van jouw topic afdwalen.

Moraal: Sonic vind ik een 6.0

• .GoO
Advance Wars is zeker het beste GBA spel tot nu toe :9
Alleen jammer dat het na een tijdje zo moeilijk (imo onmogelijk) wordt om missies te winnen :(

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Ik heb alle titels van Sonic die je kan bedenken gespeeld (behalve die op PC, daar missen er nog enkele van), maar ik vind het in de reviews op tv en in de blaadjes errug slecht eruit zien.
Het lijkt wel op de Sonic die je speelde op de Master System. Ik had toch iets meer ala Mega Drive verwacht (aangezien alle snes spellen er ook op uitkomen en die twee zijn eig evenwaardig aan elkaar).
En dan nog iets.
Er zijn maar 12 levels. 6 werelden met elk 2 levels. Dat is ech ruk. Dan heb je het binnen 2 dagen uitgespeeld of zo.
Misschien koop ik hem nog, maar tot nu toe valt ie wel tegen. Eerst maar ff een rom spelen en kijken wat ik ervan vind.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op donderdag 21 maart 2002 19:54 schreef devv05 het volgende:
Advance Wars is zeker het beste GBA spel tot nu toe :9
Alleen jammer dat het na een tijdje zo moeilijk (imo onmogelijk) wordt om missies te winnen :(
Mwoah, valt op zich wel mee toch? Ik zit nu alleen in Final Battle (campaign level 17) behoorlijk vast. Het lijkt zo makkelijk met 3 armies, maar die gozer is best goed.

Verwijderd

Topicstarter
advance wars heb ik al, en het bevalt idd erg goed.
tot nu toe vindt ik 't (sonic) niet echt super.. :'(
misschien dacht ik dat het vet was omdat ik het vroeger op die sega zo vet vondt...

ik zit erover te denk om te ruilen.
wat is een zeer vette gba game? (must have)
(niet advance wars,warioland 4,doom,rayman,mariokart,tangtang. die hebbik al)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

toen de GBA uitkwam heb ik Rayman, Mario en Castlevania gekocht. Mario en Castlevania uitgespeeld, die laatste is ook zeker de moeite waard. Voor een handheld een RPG met redelijk wat diepgang (uiteraard niet vergelijkbaar met Baldur's Gate op de pc ofzo), dus die moet je zeker op z'n minst geprobeerd hebben.

• .GoO
Op donderdag 21 maart 2002 19:57 schreef webskipper het volgende:
advance wars heb ik al, en het bevalt idd erg goed.
tot nu toe vindt ik 't (sonic) niet echt super.. :'(
misschien dacht ik dat het vet was omdat ik het vroeger op die sega zo vet vondt...

ik zit erover te denk om te ruilen.
wat is een zeer vette gba game? (must have)
(niet advance wars,warioland 4,doom,rayman,mariokart,tangtang. die hebbik al)
SMA2 is nog niet uit toch?? Die vind ik wel heel vet.. Tekken vond ik wel grappig, en harry potter vond ik tegen verwachting in ook wel leuk :D

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Op donderdag 21 maart 2002 20:00 schreef devv05 het volgende:

[..]

SMA2 is nog niet uit toch?? Die vind ik wel heel vet.. Tekken vond ik wel grappig, en harry potter vond ik tegen verwachting in ook wel leuk :D
http://www.pocketheaven.com/ph.php?page=3510
(nummer 242) weliswaar alleen in 't Japans, maar Super Mario World is er al wel in 't Engels...

• .GoO
Op donderdag 21 maart 2002 20:02 schreef ThePriest het volgende:

[..]

http://www.pocketheaven.com/ph.php?page=3510
(nummer 242) weliswaar alleen in 't Japans, maar Super Mario World is er al wel in 't Engels...
Heb het over de winkelversie.. De rom is er al een tijdje, dat weet ik :P

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

'k vind Earthworm Jim wel vet, jammer dat je niet kan saven (maar daar zijn cheats voor :) )

KuruKuruKurururin vind ik ook wel leuk voor tussendoor, leuk concept

wat vinden jullie dan van Jurrasic Park III Island Attack? 'k heb 'm even gecheckt, en vond hem wel leuk, een soort Resident Evil gameplay, ook wel spannend en sfeervol. Alleen kon ik de eerste baas niet echt verslaan :(.

www.nintendocasemods.com

Verwijderd

oooow ja jongens SOnic is de beste. ik heb hier 4 series sonic liggen

2 voor de sega megadrive 16-bit. Normale sonic en sonic & knuckles

2 voor de sega gamegear: sonic en tails. en de aller eerste

top allemaal gespeeld. je doet er werkelijk lang mee. is het hem zeker waard.

Verwijderd

Topicstarter
what about goldensun?..

[edit]
keb net de site van goldensun doorgelezen en ik heb besloten..
ik ga morgen sonic gauw inruilen voor goldensun.. :)
lijkt me veel vettere game....

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik vond die Sonic maar veels te onoverzichtelijk, ging maar gewoon ergens heen en echt gauw dood ga je ook niet.

www.nintendocasemods.com

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op donderdag 21 maart 2002 20:17 schreef webskipper het volgende:
what about goldensun?..

[edit]
Goed idee :)
Golden Sun is echt goed, ik ben wel een soort van fan van sonic maar de GBA uitvoering lijkt me zo bagger..

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op donderdag 21 maart 2002 20:17 schreef webskipper het volgende:
what about goldensun?..

[edit]
Goede keus :P Sonic vond ik weinig aan maar zelfs als complete RPG n00b / niet liefhebber vond ik Golden Sun erg leuk.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• .GoO
Kurururin was idd ook een erg koele game :)

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

waarom heb je sonic dan uberhaupt gekocht joh? probeer at least eerst de rom dan?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 20:33 schreef Digital-DNA het volgende:
Ik vond die Sonic maar veels te onoverzichtelijk, ging maar gewoon ergens heen en echt gauw dood ga je ook niet.
dat is precies waarom ik 'm niet leuk vondt/vindt.
je rent alleen maar rond ren je haald het. het in grof gezien een kwestie van naar rechts drukken (met + toets) en dat een paar minuten volhouden en je bent bij het eind... :(

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Tja hmmmm sonic is indeed wel erg makkelijk ja ik heb hem ook gekocht. en vind dat er erg weing levels zijn. Aan de andere kant vind ik het spel zeker wel mooi en houdt ik altijd wel van de snelheid van sonic....

Een must buy is het niet maar voor de fans zker wel leuk. Alleen SMA2 is denk ik qua levels zo'n 20x zo groot al dan niet meer. Vind ik toch een beetje gek want zo groot zijn d leveles van sonic toch niet???

96 tegenover 12 beetje lullig.
Maar sonic is leuk voor eventjes tussendoor. Aleeen qua speelplezier zker geen 51 euro waard. Maar ach ik heb er ook maar 43 voor betaald. via deze site: www.dvdboxoffice.com

Duurt 2 weken voordat je hem hebt maar scheelt je wel zo'n 15-20 piek(7-9 euro)

Verwijderd

roms downloaden mag niet he
SHAME ON YOU
ja jij >:)
Pagina: 1