Unreal performance test

Pagina: 1
Acties:

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
http://www.avault.com/news/displaynews.asp?story=3212002-111247
Is deze test nu public? Zoja(het staat er toch :) ), post dan hier je fps en cofig met de nieuwe bench, ik zoek dan snel ff naar een link voor te downen

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Mooi. :)
Kan ik hem nog net testen met deze videokaart, voordat ie weg gaat omdat het 2d brak is. >:)
En daarna met m'n TNT2 M64, kijken of het echt zo nodig is om een andere kaart te doen. ;)

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• peke
Ja het is nodig :D een gf2mx200 haalde 9 fps in 1027*768*32 dus en tnt264 zal maybe 3fps :o (8> halen op deze reso.

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 19:44 schreef corpseflayer het volgende:
Ja het is nodig :D een gf2mx200 haalde 9 fps in 1027*768*32 dus en tnt264 zal maybe 3fps :o (8> halen op deze reso.
800x600 @ 16 bit vind ik ook wel oke hoor. :)

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• peke
tnt2's zijn echt wel te oud om UT2 en UII te kunnen draaien, het minimum is eigenlijk een gf2mx200, zon ding is toch retegoedkoop (en eigenlijk ook retetraag in vergelijking met r8500 /gf3 series) maar de gfx zijn echt ongelooflijk goed, het enige filmpje dat ik gezien heb was met dat vette water effect(van UT2).
btw ik vind geen linkje ze posten dat hij public is maar het is nog nergens te downloaden :? .

Verwijderd

damn ik mnaar wachten tot jij een linkie had :(
NPik krijg hem van de week toch wel hoop ik

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-01 09:48

Bluppy2

Hip!

ik w8 vol spanning op een linkje.. als ik tijdens een pote Tactical Ops de framerate teller aanzet heb ik op 1024x768x32 met alles op hoog iets van gemiddeld 120fps

><((((ยบ> .:. ><((((ยบ> .:. ><((((ยบ> .:. ><((((ยบ>

Verwijderd

Config je eigen Configjes in mekaar, heb mijn UT ook helemaal gemodded echt wel gaaf!!!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
:?

Wie heeft het hier over configjes?

Edit: Met google kan ik (nog) geen download links vinden :(

There is no magic.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

En ik denken dat er een linkje zouw staan... ;(

• kamerplant
  • Niet online
Eigenlijk lees ik er ook niks van in het officieรซle Unreal2 forum. Zou het er nu wel echt zijn dan? :?

๐ŸŒž๐Ÿƒ

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Bijzonder bericht op avault, ook getuige dit interview van 2 weken geleden.
HomeLAN - So what exactly is the test? Is it a game that you run? When do you think the Unreal Performance Test will be released to the public?

Mark Rein - The Unreal Performance Test 2002 is basically a fly-by of a level that has its detail level pushed way upward to where we think games running on high-end hardware need to be in one to two years from now. So this isn't something you would run on your PC today and say "hey my PC sucks because it only scores 13 fps on UPT2002". For this reason we've decided not to give the test to the public or show it publically. We're going to give it to select press, under NDA, who run extensive performance labs but not to end-users. What we do plan to do instead is put some of the performance gathering information from the UPT into the upcoming Unreal Tournament 2 demo. So the UT2 demo will provide the functionality of the Unreal Performance Test but at a level that represents the retail version of UT2. The Unreal Performance Test to provide the more detailed solution to the professional press and IHVs because it will continue to evolve from a technology standpoint and push new features well after the releases of UT2 and Unreal2.

http://www.homelanfed.com/index.php?id=5340
Misschien foutje van Avault ?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 12:38
Het is iig echt, oa Anandtech, Avault en nog een grote schrijft er over. Hopelijk is ie binnenkort met eDonkey ofzo te vinden.

There is no magic.

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

<code>
1,000 times the detail seen in Epic's 1999 title, Unreal Tournament.
</code>

~80fps/1000 = hmm...

• peke
De public was idd oorsprongkelijk maar voor beperkt publiek beschikbaar, maar het is uiteindelijk wel de bedoeling er een echte benchmark van te maken, net als 3dmark een beetje, ze zeggen ook dat hun benchmark continu zal geupgraded worden samen met de unreal point releases (dus ieder jaar een nieuwe versie van de test, net zoals ze van plan zijn om jaarlijks een nieuwe ut te releasen).
[ik vind dus ook geen linkje :'( ]

Verwijderd

Vroege 1 april grap misschien...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

wil jij dan zo'n performance test?
kan ik best eentje voor je maken...
net zo 'zwaar' als ik wil (zodat ie op mijn amd xp1900 + geforce III ti200 + 256ddr nog schokt)

โญGame Profiles: ๐Ÿ•น๏ธSteam - ๐ŸŽฎPSN - ๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡ฆ GoT_Hollandhards

Verwijderd

Hmm dit zal toch wel binnen de kortste keren op het net rondzweven? Zoals alle 'exclusieve' dingen..

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

๐Ÿง Linux HOoligan

zowel planetunreal als epic games hebben er niets over te melden.
dus ik verw8 inderdaat dat 't om een 1april gaat

โญGame Profiles: ๐Ÿ•น๏ธSteam - ๐ŸŽฎPSN - ๐Ÿ‡ช๐Ÿ‡ฆ GoT_Hollandhards

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:07

Sponge

Serious Game Developer

Als er een NDA (Non Disclosure Agreement) bijkomt betekend het dat als iemand het online zet zeker weten advocaten voor z'n deur krijgt.

Verwijderd

zal dan wel een 1 april grap zijn, toch dat denk ik dat je ondanks die NDA die preformance test wel binnenkort op fpx boarde zal zweven, want zulke dingen zijn nou eenmaal gewild
Pagina: 1