Ik ben dus de eigenaar van een chieftec DX kastjuhh maar nu zou ik dus totaal NIET weten waar dit stuk plastic moet
Misschien is het een beetje het verkeerde forum.....
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Verwijderd
Het hoort inderdaad onderin volgens mij is het om kabeltjes ofzo door heen te halen zodat ze een beetje netjes blijven zittenOp donderdag 21 maart 2002 19:21 schreef Dr.Snuggles het volgende:
rechtsonderin
waarvoor het dient vraag ik me weleens af
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Verwijderd
mijn kabels liggen een stuk hoger hoorOp donderdag 21 maart 2002 19:22 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Het hoort inderdaad onderin volgens mij is het om kabeltjes ofzo door heen te halen zodat ze een beetje netjes blijven zitten
Verwijderd
Verwijderd
ja maar voor wat langs pci kaarten?Op donderdag 21 maart 2002 19:24 schreef -GPN-Bolle het volgende:
Damn is toch niet moeilijk. Is bedoeld voor langs pci kaarten zoals raid controllers enz.
Tsja das waarOp donderdag 21 maart 2002 19:23 schreef Dr.Snuggles het volgende:
[..]
mijn kabels liggen een stuk hoger hoor
Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.
Waar moet dat dan aan vastOp donderdag 21 maart 2002 19:26 schreef IbBeLz het volgende:
[..]
Tsja das waardan weet ik het ook niet ..
en daarom zit het aan de voor kant ipv aan de achterkant bij je slotenOp donderdag 21 maart 2002 19:24 schreef -GPN-Bolle het volgende:
Damn is toch niet moeilijk. Is bedoeld voor langs pci kaarten zoals raid controllers enz.
Silence can bring peace
Silence can bring fear
Silence can bring anger
It can even bring ecstacy
Silence......is life
Van die vette ide/scsi raid controllers die zo'n beetje de hele kast lang zijn ,dan kan het einde daarin steunen zeg maar ,zodat het niet teveel buigt.Op donderdag 21 maart 2002 19:25 schreef Jerry.Can het volgende:
[..]
ja maar voor wat langs pci kaarten?
vooronder rechts van die onderste intakefanOp donderdag 21 maart 2002 19:28 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Waar moet dat dan aan vast
-GPN-Bolle heeft een typfout gemaakt...Op donderdag 21 maart 2002 19:25 schreef Jerry.Can het volgende:
[..]
ja maar voor wat langs pci kaarten?
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Verwijderd
Geregistreerd op 30 juni 1999Op donderdag 21 maart 2002 21:17 schreef alex21 het volgende:
hoe kan je een plaatje op tweakers.net posten?
Hij heeft niet lopen pitten met 600+ posts denk...Op donderdag 21 maart 2002 21:26 schreef Xavier het volgende:
[..]
Geregistreerd op 30 juni 1999
En dan weet je dat niet
Hmm heb je eerst 2 jaar liggen pitten en daarna je account pas gebruikt ofzo?
No offence hoor vroeg ik me alleen maar af.