Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
kan je iets meer uitleg geven wat ik verder moet doen (of weet iemand hier een topic over?)Op donderdag 21 maart 2002 18:57 schreef René vd Veen het volgende:
Al de i386 naar HDD gezet?
Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW
http://www.microsoft.com/hwdev/bus/USB/USB2support.asp
Oplossing heb ik niet direct...
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!
ik neem aan dat ik het volgende moet doen ...
hdd partitioneren/formateren
met floppy starten
cd-rom kopieren naar hdd
setup uitvoerne vanaf hdd ...
(of vergeet ik iets belangrijks)
Verwijderd
Maar ondertussen ben ik wat verder aan het klooien en heb de cd van win2000 erin gedaan; ook die gaf een vette error ...
Nu eerst maar even een fdd eraan hangen en hdd opnieuw partitioneren (er stond geen primary partitie op), maar volgens mij is dat geen echt probleem voor winxp ...
Ben bijna klaar met formateren (60Gb sucks
ik zit even de files in de i386 dir te bekijken ...
moet ik de sub-dirs mee kopieren?
met welke exe start ik de setup (usetup.exe?)
ik heb nu gestart met floppy (met cdrom support)
daarna [cdrom]:\i386\winnt.exe gestart
en alles loopt nu prima
tnx all!
Verwijderd
Ik krijg dit bericht ook. Ik wilde XP opnieuw installeren, maar hij gaf dus deze foutmelding aan. Toen heb ik maar m'n C: in dos geformateerd, maar daarna nogsteeds dezelfde foutmelding. Toen heb ik op internet gezocht naar de oplossing en kwam zo bij dit topic uit.Kroetsjov schreef op donderdag 21 maart 2002 @ 18:50:
Ik probeer winxp te installeren op een nieuw systeempje (Shuttle SV-25); maar krijg bij installatie de volgende error:
The file usbohci.sys is corrupted.
Press any key to continue.
(en dan is setup failed en mag ik herstarten)
kan iemand mij vertellen wat deze error inhoud (ik neem aan dat mijn cd gewoon goed is aangezien ik er vorige week ook een install mee heb gedaan).
Ik heb geprobeerd de i386 map te kopieeren naar c:, maar dan geeft hij na (ongeveer) 300 bestanden een foutmelding. Ik heb daarna i386\winnt.exe gestart, en die doet het wel, maar bij het kopieeren zegt hij bij een aantal bestanden een foutmelding. O.a bij usetup.exe. Die moest ik dus overslaan. Toen hij eindelijk klaar was, moest hij opnieuw opstarten en de setup starten; Dezelfde foutmelding, maakt niet uit of ik hem van cdrom of c: start.
Kan iemand mij misschien helpen?!
Alvast bedankt.
p.s: ik gebruik deze XP cdrom altijd en nooit problemen, ook de cdrom speler is nog helemaal goed.
Dit topic is gesloten.
![]()