Ik heb nu een script als volgt (Javascript):
de bedoeling is dus dat ik de bschikbare breedte en hoogte van het scherm wil hebben en tevens de totale breedte (om te bepalen welke plaatjes ik moet gebruiken).
Dit werkt in Netscape 4.72, Internet Explorer 5.5, maar in Netscape 6.2 wordt ik gelinkt naar:
index.php?w=1152&h=undefined&aw=undefined
dat undefined moeten dus waarden zijn ...
Hoe krijg ik deze in godsnaam te pakken in NS6? of is er een manier die werkt voor ALLE browsers?
ps. ik weet dat ik ook gewoon 100% enzo kan zeggen, maar staat het design van deze pagina niet echt toe (helaas)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
ns = (document.layers)? true:false
ie = (document.all)? true:false
document.write (ns);
winH = (ns)? window.innerHeight : document.body.clientHeight;
winW = (ns)? window.innerWidth : document.body.clientWidth;
document.write('<meta http-equiv="Refresh" Content="1; url=index.php?w='+screen.width+'&h='+winH+'&aw='+winW+'">');
</SCRIPT> |
de bedoeling is dus dat ik de bschikbare breedte en hoogte van het scherm wil hebben en tevens de totale breedte (om te bepalen welke plaatjes ik moet gebruiken).
Dit werkt in Netscape 4.72, Internet Explorer 5.5, maar in Netscape 6.2 wordt ik gelinkt naar:
index.php?w=1152&h=undefined&aw=undefined
dat undefined moeten dus waarden zijn ...
Hoe krijg ik deze in godsnaam te pakken in NS6? of is er een manier die werkt voor ALLE browsers?
ps. ik weet dat ik ook gewoon 100% enzo kan zeggen, maar staat het design van deze pagina niet echt toe (helaas)