Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de NexII gaan kopen (mooi design enz.). Ik heb een beetje een prijsvergelijkend onderzoek gedaan en het blijkt dat ik hem het goedkoopst kan krijgen op de site van frontierlabs zelf. (daar (256MB) voor 219$ + 15$ = 264,50 euro tegen 344 euro hier in Nederland)
Alleen staat er op de site:
Local duties & tax: Please also note that before you purchase any products, make sure you understand the tax and duties of your country. The price and shipping cost indicated do not cover for any tax and duties, which may be added on top of the final cost and will be required to be paid by yourself.
Zijn er grote invoerrechten enz. voor naar Nederland?? anders loont het natuurlijk niet de moeite....

tnx voor eventuele reply's....

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Op donderdag 21 maart 2002 18:20 schreef Aerodynamic het volgende:
Ik wil de NexII gaan kopen (mooi design enz.). Ik heb een beetje een prijsvergelijkend onderzoek gedaan en het blijkt dat ik hem het goedkoopst kan krijgen op de site van frontierlabs zelf. (daar (256MB) voor 219$ + 15$ = 264,50 euro tegen 344 euro hier in Nederland)
Alleen staat er op de site:
[..]

Zijn er grote invoerrechten enz. voor naar Nederland?? anders loont het natuurlijk niet de moeite....

tnx voor eventuele reply's....
Als je het slim doet heb je geen invoerkosten.. Heb paar maanden terug vanuit Japan een GBA Flasher hierheen laten komen, en dat kostte niks... Zorg dat het via luchtpost verstuurd wordt, en zet er iets op als 'Toy Sample' met een waarde van onder de $15 en ze zullen er (vrijwel zeker) niet moeilijk over doen...

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 18:22 schreef devv05 het volgende:

[..]

Als je het slim doet heb je geen invoerkosten.. Heb paar maanden terug vanuit Japan een GBA Flasher hierheen laten komen, en dat kostte niks... Zorg dat het via luchtpost verstuurd wordt, en zet er iets op als 'Toy Sample' met een waarde van onder de $15 en ze zullen er (vrijwel zeker) niet moeilijk over doen...
jah als ik het zou gaan versturen zou ik dat eventueel kunnen doen, maar ik kan toch niet gaan vragen aan frontierlabs of ze er Toy Sample op willen zetten :+??

• .GoO
  • Laatst online: 01-03 21:46
Op donderdag 21 maart 2002 18:23 schreef Aerodynamic het volgende:

[..]

jah als ik het zou gaan versturen zou ik dat eventueel kunnen doen, maar ik kan toch niet gaan vragen aan frontierlabs of ze er Toy Sample op willen zetten :+??
Het valt te proberen ;) Of iets anders wat ze niet zo gauw zullen checken... CD64.com heeft het voor mij toen wel gedaan toen ik het ze per mail vroeg dus....

Maar het scheelt wel een hele hoop, want importkosten zijn duur! :(

25% ofzo dacht ik trouwens... Maar als je het wilt proberen zonder invoerrechten, moet je sowieso airmail en niet UPS kiezen (als dat kan tenminste.. airmail is nog goedkoper en meestal sneller ook)

Verwijderd

als ze dat doen is het goed.

anders heel wat invoerkosten dokken

boven de 100 USDollar vragen ze gegarandeerd invoerkosten.

En ook proberen of ze een ander factuur erop doen met bijv iets als hierboven vermeld staat. Omdat facturen meestal aan de buitenkant van de doos zitten en die checken ze ook weleens. Of vragen of ze dat ding in de doos doen.

Openen doen ze zelden, heb al vaak spullen uit Japan, Amerika hiereen laten sturen.

En als ze het wel openen kun je dat zien aan de plakband staat meestal iets op als Douane Nederland of iets dergelijks

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 20:52 schreef kingofhill het volgende:
als ze dat doen is het goed.

anders heel wat invoerkosten dokken

boven de 100 USDollar vragen ze gegarandeerd invoerkosten.

En ook proberen of ze een ander factuur erop doen met bijv iets als hierboven vermeld staat. Omdat facturen meestal aan de buitenkant van de doos zitten en die checken ze ook weleens. Of vragen of ze dat ding in de doos doen.

Openen doen ze zelden, heb al vaak spullen uit Japan, Amerika hiereen laten sturen.

En als ze het wel openen kun je dat zien aan de plakband staat meestal iets op als Douane Nederland of iets dergelijks
Ok, ik zal ze ff een mailtje gaan sturen, ben benieuwd...

• Mooody
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 22 maart 2002 21:14 schreef demonz het volgende:
www.mp3man.nl
Ok, NOFI hoor, maar kan je niet eerst ff het topic lezen?? er staat toch duidelijk dat ie hier in nederland veel duurde is??
Op zaterdag 23 maart 2002 15:03 schreef Mooooody het volgende:
www.mmport.nl ;)
Daar kan je de Nex toch helemaal niet kopen :?
Pagina: 1