Toon posts:

[ADSL] Delen zonder tweaken...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk met 4 comps...

1x 450MHz 2 netwerkkaarten (1 mxstream en 1 192.168.0.1)
1x 133MHz (192.168.0.83)
2x 100MHz (192.168.0.113, 192.168.0.107)

En ik heb SYGATE HOMENETWORK draaien... om internet te delen... maar nu kan ik WEL MSN-en, maar NIET op Internet browsen... met IE5.
Heb al een hoop zitten kloten met LANinstellingen maar t wil maar niet werken... ik heb het ooit een keer werkend gehad, maar die zelfde manier werkt nu niet meer... namelijk : proxyserver aanvinken, en dan nix invullen...

Iemand ervaring hiermee?

Gaarne reacties... alle worden op prijs gesteld

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > [forum=19]

DNS goed staan ?

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

DNS VERKEERD :P
simpel zat

Verwijderd

Je moet de niet serverbakken op automatisch instellingen detecteren zetten.
Je hoeft helemaal niets in te stellen,
hier werkt het perfect met win 98, 95 en 2000
Sygate 4.0 :)

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Probeer deze link es http://213.239.154.21/
Als die werkt dan staat je dns verkeerd :y)
Je moet bij dns het ip van de hoofdpc invullen en niet die van de provider als het goed is, zo werkte het bij mij ook met winroute.

Hmm rare pagina komt die url op zeg, het is toch echt het ip van T.net

tweak nou maar gewoon je modem

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Als je op je 450 MHz ding een firewall draait moet je poort 53 (UDP) open zetten. Die poort heeft iets met DNS te maken. Ik had hetzelfde probleem met Zone Alarm Pro.

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Als je het DNSadres van je provider invult, werkt het ook hoor(tenminste, bij kabel van Quicknet doet dat het wel)

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Ik heb slechte ervaringen met sygate. Ik heb zelf winroute draaien en het werkt als een tiet. Erg makkelijk in te stellen allemaal. (op mijn homepage www.juansi.com heb ik daar een handleiding over staan, misschien ook handig voor jou? UPDATE: btw linksonder onder de link kabelinternet delen).

Maar over je probleem: ik denk ook dat het aan je dns instellingen ligt. Je moet ergens 'enable DNS forwarding' aanvinken geloof ik.

Verwijderd

ik heb uit gemakzucht All-Aboard geinstalleerd. Hoeft bij installatie alleen aan te geven of je base of client PC aan het installeren bent en je zit met z'n allen op internet!
Echt goed voor de luie tweekers onder ons. :z
Pagina: 1