Zoals zoveel mensen heb ik problemen met mij HL key. Toen ik wou gaan cs-en mijn pc crashte, gaf mijn hl na reboot aan dat mijn hl cd-key invalid was. Na verschillende keys geprobeert te hebben inc de orginele lukt t me nog steeds nie om hl "tevreden" te krijgen".Hoe los ik dit op? Gewoon hl opnieuw installen werkt ook niet.
zoek es voor de lol op Half Life +cd key 
ennuh, het gebruikelijk advies:
stuur valve/sierra ff een mailtje met de originele key + aankoopbewijs of ingescande key
ennuh, het gebruikelijk advies:
stuur valve/sierra ff een mailtje met de originele key + aankoopbewijs of ingescande key
HKEY_CURRENT_USER/SOFTWARE/VALVE/HALVE-LIFE/SETTINGS/KEY
Hier staat ie. Als het goed is staat ie hier verkeerd, en moet je hem ff veranderen in de goede. Succes
Hier staat ie. Als het goed is staat ie hier verkeerd, en moet je hem ff veranderen in de goede. Succes
Heb ik gedaan maar het lost mun probleem niet op als ik sierra mail. Want hij blijft bij alle keys ook orginele van andere mensen aangeven dat ie invalid
wie is er zo gek geweest om zijn originele aan jou te gevenOp donderdag 21 maart 2002 17:29 schreef TuXeDo het volgende:
Heb ik gedaan maar het lost mun probleem niet op als ik sierra mail. Want hij blijft bij alle keys ook orginele van andere mensen aangeven dat ie invalid
dat zou ik dus nooit doen (NFI)
Misschien iemand die hem _wel_ IRL kent 
Of anders iemand die het toch nooit speelt/
Of anders iemand die het toch nooit speelt/
There is no magic.
Zijn mensen die er op vertrouwen dat ik er niet mee zou gaan spelen maar of dat zo slim isOp donderdag 21 maart 2002 17:35 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
wie is er zo gek geweest om zijn originele aan jou te geven
dat zou ik dus nooit doen (NFI)
en die me irl kennen
Verwijderd
ik heb ook de key van een of andere dude gehad die ik niet eens zo goed kende......sukkel!!
Op zich is het niet zo'n probleem om dezelfde key te hebben tot je elkaar een keer op een server tegenkomt
mischien heb je hier iets aan:
[topic=109354/1/25]
[topic=402675/1/25]
[topic=284029/1/25]
[topic=374100/1/25]
[topic=219657/1/25]
[topic=115775/1/25]
[topic=403169/1/25]
[topic=109354/1/25]
[topic=402675/1/25]
[topic=284029/1/25]
[topic=374100/1/25]
[topic=219657/1/25]
[topic=115775/1/25]
[topic=403169/1/25]
valve mailen en een nieuwe cd-key vragen
Wow zullen ze vast geven ja.
Goh ik heb geen CD-key, kunnen jullie die even opsturen...blink blink....please...
Goh ik heb geen CD-key, kunnen jullie die even opsturen...blink blink....please...
Rebuilding knowledge database
Verwijderd
nix te doen ?Op donderdag 21 maart 2002 17:44 schreef Crash-Override het volgende:
mischien heb je hier iets aan:
[topic=109354/1/25]
[topic=402675/1/25]
[topic=284029/1/25]
[topic=374100/1/25]
[topic=219657/1/25]
[topic=115775/1/25]
[topic=403169/1/25]
neh, techposts scorenOp donderdag 21 maart 2002 20:45 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
nix te doen ?
(eigenlijk proberen behulpzaam te zijn
je die register sleutel verwijderd, en je start HL opnieuw op dan zal ie er toch over gaan zeuren(zelfde install overslepen naar andere DIR) om die key
Loop E-plaza binnen (ja die zit in goes ja, want ik wete waar je woont
) en gewoon overschrijven van zo'n doos, boekje of wete ik veel wat (dr is al genoeg gecheat dus boeit dat niet meer bijna niemand die die doos nog koopt
stout)
Verwijderd
download je en key-generator. maarja mag je lang zoeken als je online wilt spelen
whehehe.
of is dit een truc om een een geldige cd-key te krijgen door gewoon iets te verzinnen. ook zo vaak geprobeert.
of is dit een truc om een een geldige cd-key te krijgen door gewoon iets te verzinnen. ook zo vaak geprobeert.
Op zaterdag 23 maart 2002 00:04 schreef Dot het volgende:
Loop E-plaza binnen (ja die zit in goes ja, want ik wete waar je woont) en gewoon overschrijven van zo'n doos, boekje of wete ik veel wat (dr is al genoeg gecheat dus boeit dat niet meer bijna niemand die die doos nog koopt
![]()
stout)
ok,Op zaterdag 23 maart 2002 00:19 schreef DeadlyPoison het volgende:
download je en key-generator. maarja mag je lang zoeken als je online wilt spelenwhehehe.
Dot---> lame ass
DeadlyPoison ---> key gens voor games zijn lame as hell
wees eens origineel en koop es een legale game
Verwijderd
goh.. wist je dat er gebouwtjes zijn waar ze doosjes verkopen met zon cdtje erin en waarop serial op hoesje staat ? goh.. verbaast me niks dat je dat nie wist...
haha nou hoor je t ook eens van iem andersOp zaterdag 23 maart 2002 00:40 schreef Crash-Override het volgende:
Dot---> lame ass
Pagina: 1