Toon posts:

Gezocht: Mooie zwart/grijze kast (ca. ¤50)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me al helemaal rot gezocht naar een mooie case die qua uiterlijk goed past bij de Logitech Cordless Desktop Optical

En niet te duur, rond de €60

Wie weet waar ik zoiets kan vinden?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je zo'n 150,- uit geeft voor een keyboard kan je ook wel wat meer uitgeven voor een goede kast lijkt mij

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/els601/bd/els601b-front-left-sml.jpg
is wel 125,- oid maar dan heb je ook wat.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
heb je ook een link erbij?

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:40

ko9

Dell gebruikt tegenwoordig alleen nog maar zwart (/grijze) kasten. Maar ik weet niet of die los te koop zijn, zullen dan ook best wel duur zijn...

maar ik vin ze wel veht!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Kijk eens op www.highgreen.nl . Daar hebben ze een aantal zwarte kasten, alleen net iets boven je budget: rond de €80,- kosten ze, maar dan heb je ook een schuifdeur erop zitten waarmee je niet-zwarte floppy en cd-rom afgedekt zijn.

Volvotips.com

Verwijderd

Topicstarter
staan wel mooie bij, alleen ik kon nergens prijzen vinden.

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op donderdag 21 maart 2002 19:31 schreef blueraz0r het volgende:
staan wel mooie bij, alleen ik kon nergens prijzen vinden.
Het is een groothandel, waar ik werk is het een leverancier voor zwarte kasten. Vandaar dat ik ook de verkoopprijs vermeldde (bij mijn werk kosten ze rond de €100,-, maar m'n baas wil er altijd teveel op verdienen).

Volvotips.com

Verwijderd

Topicstarter
ow fijn! mijn vader heeft ook een eigen bedrijf, dus kan hij wel zo'n kast voor mij kopen. Tenminste als ze per stuk worden verkocht.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 18:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Kijk eens op www.highgreen.nl . Daar hebben ze een aantal zwarte kasten, alleen net iets boven je budget: rond de €80,- kosten ze, maar dan heb je ook een schuifdeur erop zitten waarmee je niet-zwarte floppy en cd-rom afgedekt zijn.
laat ik die toevallig hebben, maar ik vind hem niet goed.
Geen goede luchtventilatie en geen rekening gehouden met casefans. Ik zou een chieftec nemen en als je cash hebt de lian li pc 61 of 65

Verwijderd

Topicstarter
Allemaal erg bedankt voor jullie reacties, maar ik zoek eigenlijk een kast met ook (flink) wat grijs erin, a la Dell als ik me niet vergis.

Iemand nog suggesties?

Verwijderd

jep... slotje....

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 15:44 schreef blueraz0r het volgende:
Allemaal erg bedankt voor jullie reacties, maar ik zoek eigenlijk een kast met ook (flink) wat grijs erin, a la Dell als ik me niet vergis.

Iemand nog suggesties?
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/wt601/wt601-front-big.jpg
Zoiets dus? Op www.tweakshop.nl staat een leuk overzicht van leuke kasten, hierbij staan ook Chieftec kasten.
Op vrijdag 22 maart 2002 15:50 schreef double_j_wicked het volgende:
jep... slotje....
:X :X Niet erg netjes :X :X.
Pagina: 1