wat is dat een mod ofzo
Nee, ik kan hem via google niet vinden....
wel gewone zeroping, maar ik moet zeroing 2 hebben...
Zeroping zorgt ervoor dat de server niet bepaalt of je raak hebt geschoten, maar jou eigen pc....
Als je op het beeld dat jij op je pc hebt raakt hebt geschoten dan stuurt ie dat naar de server en heb je dus eigenlijk een ping van 0.
wel gewone zeroping, maar ik moet zeroing 2 hebben...
Zeroping zorgt ervoor dat de server niet bepaalt of je raak hebt geschoten, maar jou eigen pc....
Als je op het beeld dat jij op je pc hebt raakt hebt geschoten dan stuurt ie dat naar de server en heb je dus eigenlijk een ping van 0.
Das wel een handig progje.
Is dat ook voor andere spellen of alleen maar voor UT.
Is dat ook voor andere spellen of alleen maar voor UT.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Ik weet het niet maar in het begin werd er te veel geklaagd over cheaters.
DE user kon zelf bijvoorbeeld aangeven wanneer hij iemand gekilled had.
Hoop dat het er nu uit is.
Verwijderd
He dat is niet eerlijkOp donderdag 21 maart 2002 19:52 schreef happyman112 het volgende:
Ik weet het niet maar in het begin werd er te veel geklaagd over cheaters.
Verwijderd
volgens mij is dit meer bedoeld voor 56kers met ut.... ik schiet en 1 sec later komt de kogel eruit.... dat is dus zeker wel handig... hou me op de hoogte!!Op donderdag 21 maart 2002 19:52 schreef DataBeest het volgende:
O, een cheat dus?
Dus dan raak je iemand, terwijl die in het echt een meter verder staat omdat hij een dodge heeft gedaan. Maar jij mag dan overal 1 sec langer over doen, omdat jij een 56K en cheat gebruikt.Op donderdag 21 maart 2002 19:58 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
volgens mij is dit meer bedoeld voor 56kers met ut.... ik schiet en 1 sec later komt de kogel eruit.... dat is dus zeker wel handig... hou me op de hoogte!!
Nee, het is niet eerlijk. Als het wel eerlijk zou zijn, zou die optie wel in het spel zelf zitten, of op de UT site staan.
Dat is niet het geval, dus het is een cheat.
Sim-pel.
Jammer dat mensen cheaters goed proberen te praten.
🌞🍃
Verwijderd
Starter: valt onder on-line cheats. Voor jou en mijn gemoed heb ik deze gesloten ivm de beladenheid van dit onderwerp 
Mijn advies: zoek eens op het web maar vertel wel als je speelt dat je dit gebruikt
Mijn advies: zoek eens op het web maar vertel wel als je speelt dat je dit gebruikt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()