Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Debian GNU/Linux
Basis install hiervan, iptables erbij, netwerk kaartjes configgen en gaan met de banaan. p75 kan het met gemak aan, tot vorige week had ik een 486/133 met 16mb, nu een p90/24 mb
Kan zelfs nog prima apache/php/mysql draaien
Basis install hiervan, iptables erbij, netwerk kaartjes configgen en gaan met de banaan. p75 kan het met gemak aan, tot vorige week had ik een 486/133 met 16mb, nu een p90/24 mb
Kan zelfs nog prima apache/php/mysql draaien
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Verwijderd
het makkelijkste is denk ik SMOOTHWALL
zie het grote smoothwall topic
andere opties: freesco, linux, winroute
zie het grote smoothwall topic
andere opties: freesco, linux, winroute
Verwijderd
FreeSCO
SmoothWall
e-Smith
RedHat
En zo'n beetje alle distro's zijn te downloaden op LinuxISO
etc.
etc.
SmoothWall
e-Smith
RedHat
En zo'n beetje alle distro's zijn te downloaden op LinuxISO
etc.
etc.
Bovenstaande antwoorden zijn perfect idd, zorg wel voor een kale install zonder GUI.
RedHat lijkt me trouwens een beetje overdreven voor zo'n bakkie..
Tnx, met deze info kan ik wel wat...
Hoef geen GUI, ga dat ding waarschijnlijk dan toch zonder monitor etc. laten draaien... en 1 keer instellen moet maar via command line... daarom wil ik ook liever geen Windows, dan zit je weer aan die (instabiele en voor een P75 te zware) GUI vast...Op donderdag 21 maart 2002 17:17 schreef jep het volgende:
Bovenstaande antwoorden zijn perfect idd, zorg wel voor een kale install zonder GUI.RedHat lijkt me trouwens een beetje overdreven voor zo'n bakkie..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ik zou toch geen redhat nemen zelfs niet zonder GUI.Op donderdag 21 maart 2002 19:41 schreef Demoniac het volgende:
Tnx, met deze info kan ik wel wat...
[..]
Hoef geen GUI, ga dat ding waarschijnlijk dan toch zonder monitor etc. laten draaien... en 1 keer instellen moet maar via command line... daarom wil ik ook liever geen Windows, dan zit je weer aan die (instabiele en voor een P75 te zware) GUI vast...
Die neemt veel te veel plaats in.
Ofwel moet je een oudere versie nemen maar die oude versie's van redhat hebben nogal wat kevertjes en installed direct al te veel.
Als je voor een echte linux distro gaat zou ik toch iets nemen wat je compact kan maken.
Zoals vernoemt debian of slackware.
Er heeft ook nog niemand FreeBSD (=rasechte unix) vernoemt dus zal ik het maar doen.
Anders zijn de BSD aanhangers boos
Heb ff FreeSCO gedownd... is niet al te veel werk, zelfs niet met 56k, zit daar een beetje mee te frutten nu
Ik heb nu FreeSCO geïnstalleerd en geconfigureerd, maar ik krijg het netwerk niet aan de gang (NIC gaar?) 
Maar heb nog een vraag: ik wil nu installeren op een (SCSI) harddisk, maar als ik move2hdd doe, krijg ik een fout dat er geen geschikte harddisk gevonden kan worden
Nou dacht ik dat ik 'm misschien eerst moest mounten, maar ook dat krijg ik niet voor elkaar
Maar heb nog een vraag: ik wil nu installeren op een (SCSI) harddisk, maar als ik move2hdd doe, krijg ik een fout dat er geen geschikte harddisk gevonden kan worden
Pagina: 1