TV-out beeld niet beeldvullend

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Ik zit eens een beetje te klooien met de tv-out van mn computer. Alleen wanneer ik de boel aansluit, is er links recht en boven het beeld een strook zwart te zien.

Die is ook zichtbaar wanneer ik met de instellingen op mijn monitor het beeld inkrimp. Er dan ook links recht en bovenaan een zwartgrijze strook langs het beeld. Na deze strook kleurt het beeld gewoon inktzwart, zoals je zou verwachten...

Hoe krijg ik die stroken weg?? En tv-tool werkt bij mij ook niet echt goed, ik heb daarmee zitten pielen en hij gaf 1000 foutmeldingen. Zou dat de oorzaak kunnen zijn?

• frankjanse
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-05-2022
Iemand? Ik ben nog steeds aan t proberen maar het lukt me niet om het te fixen !!!!!!!

Verwijderd

Kicken wordt niet gewaardeerd hier. Gebruik de search eens, dit is al zoooooooooo vaak voorbij gekomen. :{

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

probeer je tv als primary display te zetten en je monitor secondary. bij mij vulde dit gelijk het hele beeld.

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-06 15:16

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

ga naar www.tvtool.de. Hier staat een progje waarmee je overscan kunt uitvoeren

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Verwijderd

Wat is dit voor loze kick :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.