Toon posts:

amd 1700+ stuk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo tweakertjes ;(

ik heb pas bij Gistron een moederbord abit kr7a-rai+processor amd 1700+ besteld en gekregen ,nou blijkt de processor defect te zijn ,die heb ik terug gestuurd nou heb ik ze pas opgebeld en ze zeiden dat ze de processor hebben terugstuurd hebben naar AMD voor controlle ,ik moet nu 4 a 8 weken wachten :'( voordat ik bericht krijg, is dit normaal tweakers ???????

ps ik koop nooit meer iets van gistron dat is zeker !!

:(
alvast veel dank

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Nee, volgens mij kunnen ze je best een nieuwe geven. Ze zijn het misschien niet verplicht, maar dit is natuurlijk geen service.

Je komt nu alleen weer terecht op het punt van productaansprakelijkheid en niet iedere ondernemer heeft hier kaas van gegeten. Je zou het eens kunnen proberen bij de consumentenbond!!!! die hebben denk ik wel een antwoord op je vraag!

Hoop is uitgestelde teleurstelling

Verwijderd

Ik had daar ook wat dingen besteld en de k*ffers leverden het verkeerde bord, dat geintje heeft me dus 24 euro extra gekost aan onnodige verzendkosten voordat ik het goeie bord ontving. :( :(

Wat wel raar is is dat ze hem meteen opsturen, jammer dat ze em zelf niet testen.

Weet jezelf heel zeker dat het een dooie xp is :?

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zeker dat een dooie is want ik heb het op de abit en op een asus getest. dit is echt geen service om het zo aftehandelen ik baal er echt van ;(

• Bally
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 13:38

Bally

1200 + 1500 Wp

Voor dragonlord,

Dat had je echt niet moeten pikken, nu betaal je omdat zij een fout maken!!!!!! wat een ballentent zeg :(!!!! die moeten op een zwarte lijst komen!!!!!!!

Hoop is uitgestelde teleurstelling

• Bu588
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Als je dit soort dingen in de Shopsurvey plaatst, lezen meer mensen je ervaringen. Hier valt het niet zo op, omdat GoT meer gebruikt wordt om hardware/software problemen op te lossen.

Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...

Verwijderd

IK had bij Completer een MOBO en PROC besteld..maar door kortsluiting was mijn XP1800+ rot gegaan..:(
processor daar gebracht volgende dag een nieuwe :)
Da's een betere service

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00
Vaak is het afhankelijk hoe de proc eruit ziet of ze je meteen een nieuwe geven of hem eerst opsturen. Als er een stuk van de core afgebroken is kan dat door materiaaldefect of door onkundige plaatsing van de koeler zijn.

Do as I say, don't do as I do.

Verwijderd

Topicstarter
de processor kwam defect uit de winkel dat weet ik voor 100 prc. zeker, jammer is dat ik te ver woon anders was ik daaro gegaan om verhaal te halen . :(

Vaak is het afhankelijk hoe de proc eruit ziet of ze je meteen een nieuwe geven of hem eerst opsturen. Als er een stuk van de core afgebroken is kan dat door materiaaldefect of door onkundige plaatsing van de koeler zijn.

dat is niet het geval core was niet gebroken of wat dan ook, proc. zag er pico bello uit

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 16:54 schreef Bally het volgende:
Voor dragonlord,

Dat had je echt niet moeten pikken, nu betaal je omdat zij een fout maken!!!!!! wat een ballentent zeg :(!!!! die moeten op een zwarte lijst komen!!!!!!!
Dat staan ze al bij mij. >:)

Ik had het verkeerde bord geretourneerd met een begeleidende brief waarin ik netjes de situatie had uitgelegd etc. en waar ik dus duidelijk liet merken dat ik geen zin heb om voor de fouten van een ander te betalen.

Ik had de verkoper zelfs nog aan de telefoon gehad en via mail, maar kennelijk heel moeilijk om een KR7A van een KR7A-Raid te onderscheiden. |:( |:(
Tja, een pakturk heeft ook niet altijd een opleiding gehad.

Betreft de verdere bestellingen die komen er niet meer bij hun !!!!!!!!!

Wat ik natuurlijk wel kan doen als ŽwraakŽ is een grote bestelling doen.
Dan denken die verkoopgrage eikeltjes daar lekker een omzet te hebben en de verkoper verkooppunten.
Om vervolgens de bestelling van + 600 euro lekker 3 weken op het postkantoor te laten staan, waarna het automatisch wordt geretourneerd naar die gasten. (dat kost 10 euro)

Dus dat ga ik waarschijnlijk 2 keer doen 8-). Vuile laaielichters daar.

Verwijderd

Topicstarter
zullen we gistron een lesje leren tweakers en allemaal voor zo`n 1000,- euro aan goederen bestellen en dan terugsturen die rotsooi dan hebben ze handen vol aan :Y)
afzetters zijn het :(

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 17:05 schreef el_fessie het volgende:
de processor kwam defect uit de winkel dat weet ik voor 100 prc. zeker, jammer is dat ik te ver woon anders was ik daaro gegaan om verhaal te halen . :(

dat is niet het geval core was niet gebroken of wat dan ook, proc. zag er pico bello uit
Dat soort geintjes flikken ze dus vaker :(:(:(:(

Gewoon wanneer er iets niet op voorraad is, gewoon lekker het verkeerde of een defect artikel sturen.
Jij zit met de pinarie want je hebt de bestelling al geaccepteerd en het gunstigste geval kost het je een week tijd. :(:(:(:(

Zou iemand van gistron er zelf op kunnen reageren, een werknemer of eigenaar ?

Of moet ik ff een draadje naar dit topic naar ze mailen :) :9 >:)

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 15:39
Op donderdag 21 maart 2002 16:46 schreef el_fessie het volgende:

ps ik koop nooit meer iets van gistron dat is zeker !!

:(
And whe have an other winner :r gistron ik heb wel eens 2x het zelfe KAPOTE moederbord terug gekregen ( sneleservice die binnen 3 dagen een mobo kan omuilen... ) en het mobo zat gewoon in een kartone doos verpakt .... :r bedrijf

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweaks hoe kunnen wij deze kutbedrijf een rode kaart bezorgen want die groene kaart zijn ze echt niet waard!. Ze belazeren je gewoon en volgens mij zijn ze nochelant geworden omdat mensen uitgaan van die groene teken en erop vertrouwen dat ze de juiste kennis van zaken krijgen en wat helemaal belangrijk is dat ze ook normale producten ontvangen en niet telkens kapotte shit!, Gistron kan beter bij een rommelmarkt haar spullen gaan verkopen want als ik nu zie hoeveel mensen nu al negatief hebben gereageerd dan weet ik nu toch voldoende, nee zo kan het niet verder mensen, wij hebben onze neus nu al gestoten maar omdat ik nu eenmaal een medelevend mens ben wil ik dat het andere mensen niet overkomt, vinden jullie het ook niet beste tweaks? :(

Verwijderd

Gistron staat ook niet bekend om zijn goede service.

Verwijderd

De site plat leggen zal 123 niet door mijn adsl provider worden getolereerd.

Ik weet dat gistron geen nederlandse site heeft, maar een aantal (ook) gedupeerde klanten van gistron hadden wel een gistron domein in gebruik.
Als je bij gistron.nl ipv gistron.com kreeg je een of ander vaag verhaal zoals: Wij zijn wel de goedkoopste en bla bla, bestellingen doen we niet meer............

Helaas is deze flame site uit de lucht op het moment, ik meen dat een paar handige mensen die site hadden gekraakt of speciaal hebben opgezet voor gistron.

Misschien nog een idee om de dns-server van gistron.com 2 ip-adressen van gistron te geven, zodat er een dns-error onstaat (vraag me niet voor de precieze benaming/werking).
Dan zullen een aantal potentiele klanten een hoop elende en onkosten bespaard worden. :)
Pagina: 1