Hmm, da werkte dus niet! De FBS dan heah! Maar da wist je al.
Als het op overcloken aankomt, denk ik dat ik een van de ongelukkigste mensen op de wereld ben. Het verhaal begon met mijn vorige bak, een Celli 466. Die wou ik lekker hoog zetten, alleen met de FBS. Wat gebeurt er? Juist, 1e moederbord naar de klote. Gelukkig vervingen ze hem, en kocht ik een duurdere. Ook stuk, weer duurder. Dat ging 7 (ja, je leest het goed, ZEVEN) keer door. Toen had ik er ECHT genoeg van en kocht maar het goedkoopste van het goedkoopste, en dat bleek perfect te werken! 466@543, eindelijk.
Maar toen kwam ik terug van vakantie een maand geleden, en zag hoeveel de durons kostten. HALEN! Met A7V, ingekleurd.. Wat had de NoRRoD met die superkoeler gedaan? Juist, niet strak genoeg was die, die raakte de core nèt niet. Zo ging de eerste duron er doorheen, en de tweede. Die laatste wouden ze niet vergoeden, en toen heb ik bij Asci een derde gehaald. Die deed het na een tijdje ook niet meer (d8 ik, dus maar terug voor controle (eerst uitgummen

). Me werk HAD die PC nodig, dus kocht ik (op kosten v/d zaak gelukkig

) maar een tbird 800, om van da gezeur af te zijn. Die deed het ook al niet! Wat bleek -> Duron perfect in orde, de A7V naar de kalote!

Naja, die vergoed gekregen, maar ondertussen had ik dus èn een duron, èn een tbird, met maar 1 moederbord!
Wordt ik vanmorgen wakker, systeem vast. Ook hier was er weer een A7V'tje gesneuveld, en GELUKKIG vergoedde de NoRRoD ook die, dus die ga ik nu maar even lekker in elkaar knutselen!
Nappie out