Alvast excuses voor mijn lego webcam.
Ik had nog een mobo en voeding uit mijn mini-koffermod liggen

grote foto van de koffer met een Nikon Coolpix 880 van school
Dit was mijn mini koffermod, waar een kutgeluidskaart (ALS4000) in zat. Daarom gebruikte ik hem niet meer. (de koffer is in totaal zo'n 7 cm hoog, een nieuw record denk ik?)
Nu had ik een lege la in mijn kast, en een SB16 en een 20 Gb harddisk. Toen heb ik een kastje, knopjes en ledjes gekocht. Het resultaat:

Dat is het besturingskastje, op COM1 en COM2.Ik kan zelfs de pc uitzetten ermee!
Dan nu de la:

De snoeren gaan binnenkort via de achterkant, maar het was even een test opstelling.

En dit is de inhoud. De muis is om te voorkomen dat Win98 gaat blaten. En ja de la moet nog net gemaakt worden, maar er is gewoon te veel zooi, en het gaat toch goed.
Specs:
Intel Pentium 233 MMX
48 Mb EDO en FP ram
20 Gb Quantum Harddisk
Creative Labs SB16 (de originele ISA kaart!)
Onboard VGA (kut SIS5597, ding loopt vast zonder drivers...)
ATX voeding (met kickstarter ivm defect in het atx circuit op het mobo)
Zo, dat wilde ik effe laten zien.
Ik had nog een mobo en voeding uit mijn mini-koffermod liggen

grote foto van de koffer met een Nikon Coolpix 880 van school
Dit was mijn mini koffermod, waar een kutgeluidskaart (ALS4000) in zat. Daarom gebruikte ik hem niet meer. (de koffer is in totaal zo'n 7 cm hoog, een nieuw record denk ik?)
Nu had ik een lege la in mijn kast, en een SB16 en een 20 Gb harddisk. Toen heb ik een kastje, knopjes en ledjes gekocht. Het resultaat:

Dat is het besturingskastje, op COM1 en COM2.Ik kan zelfs de pc uitzetten ermee!
Dan nu de la:

De snoeren gaan binnenkort via de achterkant, maar het was even een test opstelling.

En dit is de inhoud. De muis is om te voorkomen dat Win98 gaat blaten. En ja de la moet nog net gemaakt worden, maar er is gewoon te veel zooi, en het gaat toch goed.
Specs:
Intel Pentium 233 MMX
48 Mb EDO en FP ram
20 Gb Quantum Harddisk
Creative Labs SB16 (de originele ISA kaart!)
Onboard VGA (kut SIS5597, ding loopt vast zonder drivers...)
ATX voeding (met kickstarter ivm defect in het atx circuit op het mobo)
Zo, dat wilde ik effe laten zien.