Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Als je wilt overclocken, dan kijk je dus eerst naar de overclockings mogelijkheden die een board heeft.
Als je niet wilt overclocken, dan is ieder board wel geschikt want kwa stabiliteit zal het echt geen probleem zijn met geen enkel board. (of je moet pech hebben en een slecht board gekocht hebben.)
Op dit moment voor de mensen die flink willen overclocken is er eigenlijk niet zo heel veel keuze met een KT333 chipset. Hiervoor zou ik je dan verwijzen naar het EPOX 8K3A+ board.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB
Verwijderd
[offtopic]
Jow rick, kan je hier eens checken
[topic=441240/8]
Mijn videokaart (geheugen geeft 238mhz ipv 250
[Offtopic]
( heeft iemand ervaring met dit ding post plz is dat ding wel stabiel )
als je wilt overklokken moet ik eerst weten of dat ding ook echt stabiel isOp donderdag 21 maart 2002 16:37 schreef Rick2001 het volgende:
Zo'n groot probleem kan dat toch niet zijn.
Als je wilt overclocken, dan kijk je dus eerst naar de overclockings mogelijkheden die een board heeft.
Als je niet wilt overclocken, dan is ieder board wel geschikt want kwa stabiliteit zal het echt geen probleem zijn met geen enkel board. (of je moet pech hebben en een slecht board gekocht hebben.)
Op dit moment voor de mensen die flink willen overclocken is er eigenlijk niet zo heel veel keuze met een KT333 chipset. Hiervoor zou ik je dan verwijzen naar het EPOX 8K3A+ board.
Verwijderd
leef je uit...
Het valt me op dat er tegenwoordig nog steeds gesproken wordt over een "stabiel" moederbord. Volgens mij worden er tegenwoordig geen instabiele moederborden meer gemaakt... Dat kunnen producten zich niet veroorloven. Als een produkt eenmaal negetief uit een review komt is dat tekenend voor de producent.
http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=208
veel plaatjes
edit:
grr ik was te traag
dan nog maar een andere:
http://www.vr-zone.com/reviews/EPoX/8K3A+/
pagina 2 zeggen ze dat een grote heatsink wel moet passen.
d'r zijn wel een aantal topics over:
[topic=435256/1/25]
[topic=446119/1/25]
Verwijderd
voltage voor proc gaat tot 2.2 en voor mem 3.2!
de epox is de beste nu in overclocken, en stabiel en erug snel.
En daarbij komt dat het een nieuw model is, abit is al wat ouder.
Ik zou de EPoX 8K3A(+) nemen!
/me heeft dat ook gedaan!
Was getekend, enz. | specs
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()