Goedkope ADSL modems

Pagina: 1
Acties:

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
ej,

Ik ga denk ik / wil ik ( :P ) overstappen op ADSL, omdat @home niet echt meer opschiet. (upload = kut)

Nu is sinds een paar dagen Linesharing beschikbaar, dus dan gaan de kosten alweer een stuk omlaag.

Nu zit ik nog met 2 vrij hoge kostenbronnen, namelijk de aansluitkosten en het modem.
De aansluikosten zijn overal hoog, en ik verwacht ook niet dat dat minder zal/kan worden.

Het modem echter, kan wel goedkoper lijkt me.
Nu vroeg ik me af of je zomaar een modem uit bijv. de USA kan laten komen ? (en dat het dan ook werkt :P )

Oftewel: welke kenmerken / specs moet hij hebben?

Mischien is het mogelijk / zinvol om een inkoopactie te ondernemen ofzow... (als het echt heel veel goedkoper is in het buitenland..)

thnx already

[edit]
[me] heeft wel een ISDN modem nodig :)

Verwijderd

Kijk eens in de Vraag & Aanbod. Daar worden 2ehands ADSL modems aangeboden. Ook veel Alcatel-dingen van ex-mxstreamers.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
daar heb ik idd al een beetje lopen rondkijken....maar die prijzen zijn nogsteeds niet heel erg goedkoop...en dan heb je een 2e hand modem, zonder garantie....

Verwijderd

Als je een modem overneemt binnen de garantietermijn, neem je ook gewoon de garantie mee. Bij veel Alcatel dingen is dat zo vanwege de MXStream-prijsverhoging, waardoor veel mensen er snel weer uitgestapt zijn (compensatieregeling KPN).