Specs workstation Nikon D200 / 17-55 F/2.8 / SB-800 / 24-120
De machines worden inderdaad gescheiden door een firewall, maar daar is niets in de logging terug te vinden.
De ene keer is een upload wel mogelijk en de andere keer moet je 5x proberen, voordat het goedgaat.
Ik weet niet zeker of er nog een router tussen zit, maar de mogelijkheid is er wel.
<edit>
De firewall is een aparte machine
</edit>
De ene keer is een upload wel mogelijk en de andere keer moet je 5x proberen, voordat het goedgaat.
Ik weet niet zeker of er nog een router tussen zit, maar de mogelijkheid is er wel.
<edit>
De firewall is een aparte machine
</edit>
En dan nog de Netscape webserverIemand een idee waar dit door kan? Mij is ter oren gekomen dat frontpage niet zo goed met ftp om kan gaan, iets met time-outs enzo. Het exacte weet ik helaas niet meer.
Probeer inderdaad eens van de tientallen goeie gratis FTP-clients, zoals WS_FTP LE.
Verwijderd
Je ftp poort staat open op de firewall natuurlijk, maar staat ook je datapoort open ( =ftppoort-1 )?
Jep, ook die staat open. We hebben een 'slimme' firewall en die houdt rekening met die datapoort. De ene keer gaat de upload wel goed, de andere keer treedt er een 'time-out' op.
Pagina: 1