Toon posts:

[CM] Hoe vaak gaat het mis?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren heb ik dus geprobeerd om mijn kast te spuiten (lettertjes erop). Het was een oude kast dus niet zo erg. Ik haalde vannochtend het karton eraf en het bleek een beetje in het karton ingetrokken te zijn waardoor het niet echt netjes is geworden. Dit is dus de eerste verneukte kast van mij... Mijn vraag is: 'Hoe vaak ging het bij jullie mis?'. }:O

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-08 12:10

AcouSE

Swedish Chef

Ik trek m'n masker (of mal, of hoe je het ook noemt) er altijd af voordat de verf droog is. IMHO worden de randen dan veel mooier.

Ik heb wel eens afgeplakt met een krant, maar dat ging niet goed, kan nog steeds het artikel lezen (was op een proef-plaatje, dus geen probleem)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

wat ik heb gedaan met mijn @pple logo is gewoon uitprinten, een aantal banen afplak/ schilderstape plakken. vervolgens plak je er de logo erop dat je uitgeprint hebt.. je pakt dan een scherp mesjes bijv. een scapel. en dan snij je het langs de randjes weg zodat je dan aan het einde alles weg kan halen en de tekst/logo overblijft wat je niet wil schilderen..
je pakt vervolgens de roller/spuitbus en gah je gang....

np bij mij..

Afbeeldingslocatie: http://www.digiskin.net/~resettim/case/2/DSCN0154.jpg

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:27
Heh heh... slechte zaak, Nitrox... >:)

Vooral die casebadge was lachen. Enne... laatste 10 headlines...? Schaam je ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga waarschijnlijk toch mijn hele kast blauw spuiten. (Met van die leuke gittertjes er in) :) Ik wil er misschien wel een half-life logo op gaan spuiten... Is iemand dat ooit gelukt? Ik ga er namelijk vooral half-life voor op het netwerk op spelen. Weet iemand hoe ik die cirkel moet afplakken?
Pagina: 1