Ik heb net mijn liteon 24 speedje succes vol upgegrade naar de nieuwste versie. Maar op het einde kreeg ik een message zo van: restart nu (hier stond iets vaags) . Wat stond er tussen die haakjes?? Ik begreep dat niet. Ik heb btw gewoon op yes geklikt en toen restart.
Als het gewoon werkt, dan is toch geen probleem?
Lucky Goldstar
Ik wil het weten wat die term was en wat het betekent! Dat is mijn vraag.Op donderdag 21 maart 2002 15:49 schreef DJkim het volgende:
Als het gewoon werkt, dan is toch geen probleem?
Verwijderd
Als je er dan even bij zou zetten wat er stond was het wel makkelijkOp donderdag 21 maart 2002 15:54 schreef Spacey het volgende:
[..]
Ik wil het weten wat die term was en wat het betekent! Dat is mijn vraag.
Daar is het nu al te laat voorOp donderdag 21 maart 2002 15:55 schreef RolfLobker het volgende:
[..]
Als je er dan even bij zou zetten wat er stond was het wel makkelijk
Verwijderd
Mwoahh ROFL LOL ROFLMAOOp donderdag 21 maart 2002 15:57 schreef Spacey het volgende:
[..]
Daar is het nu al te laat voorhij is al upgegrade, upgrade jij je brander ook even, kan nooit kwaad, en misschien weet jij wel wat het betekent
.
"Upgrade jij je brander ook even, kan nooit kwaad"
ROLFMAO
Ik wil best een vraag beantwoorden maar dit was ik dus echt niet van plan he
Flash hem zelf nog een keer zou ik zeggen en quote hier ff wat er in het venster komt te staan als je het echt zo belangrijk vind. Dan kan ik het vast wel vertalen voor je.
Hier heb ik lekker veel aanOp donderdag 21 maart 2002 16:04 schreef RolfLobker het volgende:
[..]
Mwoahh ROFL LOL ROFLMAO
ROLFMAO
Ik wil best een vraag beantwoorden maar dit was ik dus echt niet van plan he![]()
![]()
![]()
![]()
Flash hem zelf nog een keer zou ik zeggen en quote hier ff wat er in het venster komt te staan als je het echt zo belangrijk vind. Dan kan ik het vast wel vertalen voor je.
Ach, als ik het kon deed ik het wel, maar ik heb een 12x Lite-On (12101B).Op donderdag 21 maart 2002 18:24 schreef Spacey het volgende:
Hoe komt het dan dat niemand z'n brander firmware flashed?? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat het betekent.
Juist
Tss had dit eerder gezegd.. ik heb net m'n LTR-24102B naar de laatste firmware gegooid, maar niet speciaal naar grappige termen gekeken
Hmm, iets verkeerd gegeten? Doe's normaal zegOp donderdag 21 maart 2002 16:04 schreef RolfLobker het volgende:
Mwoahh ROFL LOL ROFLMAO
ROLFMAO
Ik wil best een vraag beantwoorden maar dit was ik dus echt niet van plan he![]()
![]()
![]()
![]()
Als je je aan dit soort vragen irriteerd moet je je niet in dit soort topics begeven, reageren is géén must, dat doe je omdat je denkt iets aan een topic te kunnen toevoegen. En FYI: dit is niet iets aan een topic toevoegen.
Als een topic je dan werkelijk zo frustreerd, kun je misschien beter niet reageren. Denk daar de volgende keer nog eens aan, bij voorkeur vóór je reageert.
Dus nu ben je ook nieuwschierig?Op vrijdag 22 maart 2002 03:38 schreef Henno het volgende:
Tss had dit eerder gezegd.. ik heb net m'n LTR-24102B naar de laatste firmware gegooid, maar niet speciaal naar grappige termen gekeken
Verwijderd
you're firmware is succesfully updated ofzoiets? ik heb ook helaas een andere brander, en die heeft de nieuwste firmware al helaas. Maarre waarom wil je het eigenlijk weten als ik vragen mag?
Pagina: 1