Toon posts:

Slot A MoBo welke??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op het moment heb ik nog een MSI 6167 met athlon 600 erop maar ik ben nooit helemaal satis. mee geweest. DUS... tijd voor wat anders...maar wat?? abit en asus komen goed door de bocht heb ik het idee, maar dan nog er zijn er nog meer zoals MSI en AOpen. Ik zou het fijn vinden als jullie me wat advies zouden toeschuiven (stabiliteit en overklokbaarheid zijn altijd een pre :) )

Verwijderd

Abit KA7-100....roelz big time...overclocken van FSB ben ik momenteel tot 125Mhz geraakt! denk dat dat ook wel de limiet zal zijn... :)

Verwijderd

Topicstarter
txs, als er geen andere sugesties komen zal ik denk ik wel die abit nemen in reviews waren ze er redelijk over te spreken dacht ik zo

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06
KA7-100, not doubt about it!
Go for it man!

Btw, ik ben niet engels... :P.

Verwijderd

go for it the abit KA7-100 you won't regard it ... flash you bios if you have a rx vesie
with the ty ........

bij mij is e prima ...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:08

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Als je stabiliteit wil dan moet je de Asus K7V kopen!!! :D

Met de nieuwe beta bios kan de FSB ook op 115 MHz.... >:)

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
dat bedoel ik :) INPUT INPUT txs
abit lijkt goed is de asus echt stabieler? (maw abit niet?)

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Aopen AK72

Nooit problemen mee, zo stabiel als wat en gewoon erg goed....

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Asus K7V

Verwijderd

K7V en KA7 zijn allebei goed. De KA7-100 wil nog wel eens probs hebben met IBM schijfen, de normale KA7 heeft dat niet. A7V heeft AMR, KA7 heeft ISA, het is maar net wat je leuker vind.
KA7 kan je per mhz overklokken in bios, kan met a7v niet geloof ik

Verwijderd

Topicstarter
asus....hmmmm ik was net bij de lokale comprutserboer die kon aan beide komen maar bij de abit stond er in hun systeem EOL (end of life) achter.. : is dat bord dan al zo achterhaald, ik namelijk dat het een redelijk recent bord nog was (voor slot A dan) zeker verkeerd gezien.. in ieder geval txs voor de reacties ....en de komende :) , ik ga ff op onderzoek uit naar die asus.
Ook al ben ik aan het infozoeken over die asus xtra info over tweakability is welkom. ('k`heb steeds meer het idee dat ik zometeen maximaal wil gaan tweaken :) (this is a good thing off course)

Verwijderd

asus k7v maar dat zeg ik voornamelijk omdat ik geen abit fan ben
Pagina: 1