Toon posts:

[linux] Mandrake 8.2

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft het al draaien, het nieuwe Mandrake 8.2? en hoe bevalt het? Ik ben zelf op het moment bezig met de installatie ervan op mijn laptop.

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Nog niet, dit weekend maar eens mee gaan spelen. Moet hem nog downloaden. Maar ook ik wacht op reacties.

De Groningse beer

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:56
Ik heb op Ars Technica wat minder tevreden geluiden gehoord over de 'Upgrade' functie... Het installeren van een nieuwe install is geen probleem, maar het schijnt (let op: hear-say!) dat bij het upgraden van een oude install van alles fout gaat wat betreft libraries en het wijzigen van bestanden...

Maar ik gebruik zelf dus geen Mandrake en kan je dus ook niet zeggen hoe het boeltje werkt :)

Liege, liege, liegebeest!

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-08 09:03

Verwijderd

heb 'm draaien, zit op het moment op school ( heb gisteravond ff 3 uur zitten spelen)

Het lijkt redelijk stabiel te zijn en zo op het eerste oog bevalt me het goed. Wel ff wennen enz maarja das altijd.

Installatie ging vlot en was sim-pel.

Apache server en samba is snel gefixt dus dat zijn plus punten naar mijn mening.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 15:41 schreef masterwill het volgende:
Installatie ging vlot en was sim-pel.
Inderdaad ja, zeeer gebruiksvriendelijk! en inderdaad ook zeer snel!
Apache server en samba is snel gefixt dus dat zijn plus punten naar mijn mening.
apache doe ik niet zoveel mee op mijn intranet, maar samba gefixt is een pluspunt!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Mwah. Ben niet zó enthousiast eerlijk gezegd... Ik heb al een plusjes en minnetjes lijstje gepost in een eerder topic (hint hint).

Naast de weg: KAPPEN MET DAT GE-"SIM-PEL"!! :(

• reinouts
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 21:36
Op donderdag 21 maart 2002 15:56 schreef wzzrd het volgende:
Mwah. Ben niet zó enthousiast eerlijk gezegd... Ik heb al een plusjes en minnetjes lijstje gepost in een eerder topic (hint hint).
[edited]

Mij bevalt het goed, maar er zijn altijd wel dingen waar over te klagen valt... zo had ik laatst dat de Nautilus ingebouwde image viewer heel mijn systeem liet hangen. Binnenkort GNOME2 maar eens gaan proberen 8-)

Rechtstreeks upgraden van 8.1 naar 8.2 heb ik niet geprobeerd, ik ben geleidelijk van 8.1 via cooker naar 8.2 gegaan.

[gepaste trots]Wat vinden jullie trouwens van de NL vertaling van de installer (DrakX) en het control center (drakconf)? [/gepaste trots] *D

• yeadder
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=443433/1/25] :X

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja, ga ajb verder in het grote mdk 8.2 topic :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.