Toon posts:

externe hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heef ter iemand ervaring met externe hdd drives?
kan je die ook gewoon in dos gebruiken of alleen in windoos?
heb namelijk wel geregeld dat ik veel data uit moet wissellen maar daar heb ik niks aan als ik niet in dos kan gebruiken.
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 15:28 schreef hels_admin het volgende:
Heef ter iemand ervaring met externe hdd drives?
kan je die ook gewoon in dos gebruiken of alleen in windoos?
heb namelijk wel geregeld dat ik veel data uit moet wissellen maar daar heb ik niks aan als ik niet in dos kan gebruiken.
Ja. Ik gebruik zelf een Thats Write USB rack met HD er in. Werkt waarschijnlijk alleen in windows...
(Heeft dos eigenlijk wel USB ondersteuning??)

(Je kan toch ook gegevens kopiëren in windows??)

En anders haal je je kast open, HD er bij in zetten en kopiëren maar... Klaar? kastje dicht. Werkt ook wel goed hoor.
>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z
*gasp* Niet leuk...

Verwijderd

Topicstarter
nee gaat niet moet hem ook vanuit unix kunnen lezen en staat geen windows op. heb op het systeem unix en dos staan. unix en windows werkt niet goed samen. hd iedere keer verwissellen doe ik nu maar is geen makkelijke oplossing. netwerk is ook geen oplossing

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 15:45 schreef hels_admin het volgende:
nee gaat niet moet hem ook vanuit unix kunnen lezen en staat geen windows op. heb op het systeem unix en dos staan. unix en windows werkt niet goed samen. hd iedere keer verwissellen doe ik nu maar is geen makkelijke oplossing. netwerk is ook geen oplossing
Wat dacht je dan van een Removable HD rack?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Doei
:) >:) :P :+ :* |:( ...

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.