Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Overbodig OK, maar dit

Pagina: 1
Acties:

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

Topicstarter
Hiero

-1 Troll. of heb ik het fenomeen troll nog steeds niet door?

'k heb hier zelf al geopst.

Verwijderd

Gecorrigeerd, was geen trol!

Verwijderd

Hij refereert naar een gedownloade pirated versie. Dus gewoon een domme opmerking van dit sukkeltje, troll is niet echt van toepassing, alhoewel je wel weer kunt verwachten dat fatsoenlijke mensen gaan reageren dat niet iedereen pirated crap draait etc. etc.

Staat op 0 nu, lijkt me voldoende.

Eens kijken hoelang het duurt voordat Flipke Zemanova's troll hem gezelschap gaat houden :)

Verwijderd

Zeg Otis, is het echt nodig om in elke tread mij van troll te beschuldigen ? Voordat ik zelf ook maar reageer? :(

Verwijderd

Overigens slaat die opmerking nergens op. Als ik een in jouw ogen troll-reaktie plaats onderbouw ik die. En is het dus geen troll.

http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=164&Page=4

Verwijderd

oh, en als je mijn mening wilt hebben over het nieuws:

Zulke dingen gebeuren nu eenmaal. En de manier waarop MS reageert is wat je van hun kunt verwachten.

Verwijderd

Als dat je opmerking is over het topic van die thread, dan moet je DAT posten. Niet een zeurdozen story die rechtstreeks uit het 3-havo schrift komt van een Linuxzealot. Nee, ook niet grappig meer.

Wellicht is het je niet opgevallen, maar de laatste 10 postings van je heb je met uitzondering van de laatste posting, gesneerd over het MS proces en IE.

Ik heb gewoon geen zin meer om jouw teksten te lezen. Nu niet, en nooit niet. Jij mag dat ook van mijn teksten vinden, dat maakt me niets uit. Ik heb dan ook om een killfile/filter optie gevraagd en ik hoop van harte dat die er komt ook. In newsgroups ben ik na 10 jaar ook maar eens begonnen met een killfile en het is een verademing werkelijk. Ook op t.net zijn er zo een aantal die er linea recta in verdwijnen. Ookal zeggen ze per hoge uitzondering iets nuttigs, dan mis ik dat maar, het zal me boeien. Het averechtse effect van het niet hebben van een killfile / filter is dat je OF moet wachten op een moderator die de posting downmodereert zodat je die niet ziet, OF je gaat die posting zelf modereren, maar dat wil je ook niet altijd of KUN je niet altijd.

Hier IS niet eens moderatie, dus moet ik jouw gebrabbel ook nog omverwaden totdat ik weer wat leesbaars tegenkom, wat er niet blijkt te zijn want de nieuwe posting in een thread was er een van jou. Bummer...

Verwijderd

En om even terug te komen op je TROLL: het is WEL een troll, je zegt dat Linux==OpenSource, maar dat is niet waar (open source is veel meer dan alleen linux) en je haalt linux bij een MICROSOFT (niet eens windows!) thread, waardoor je aanstuurt op een discussie over welke beter/slechter is.

VERDER zet je die story in op +2. Nu doe ik dat ook wel eens bij trollpostings (anders zijn ze zo weg!) maar dan weet ik ook dat het een troll is. Jij beweert dat het niet een troll was, ik heb nu uitgelegd waarom het wel een troll is (je was trouwens NET op tijd). Schijnbaar moet JIJ eens wat meer dingen lezen, bv wat 'on topic' betekent.

Waarom post je die reactie dan? alleen om je stokpaardje weer uiteen te zetten, om een onbevlekte lezer weer te overladen met pulpteksten, volledig offtopic en vol onzin.

Jaja, hou de postings over 'waar maak je je druk om' maar in, maar ik meen het. Sommige mensen, voor de een die voor de ander die, posten nu eenmaal teksten die je op de zenuwen werken. Die teksten niet zien is het beste, lijkt me

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Als dat je opmerking is over het topic van die thread, dan moet je DAT posten. Niet een zeurdozen story die rechtstreeks uit het 3-havo schrift komt van een Linuxzealot. Nee, ook niet grappig meer.[/quote]Wat is dat voor een ONZIN ik heb daar helemaal NIET gepost ! Dus ook GEEN zeurdozen story.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Wellicht is het je niet opgevallen, maar de laatste 10 postings van je heb je met uitzondering van de laatste posting, gesneerd over het MS proces en IE. [/quote]Fuck toch een eind op Frans Bouma. Zinloos wat uit je duim zuigen slaat nergens op.

Verwijderd

En ik wil graag nog weten waarom jij het nodig vindt zomaar uit de lucht mij te beschuldigen voor troll. Dit is een topic die ik normaal gesproken niet lees, dus zou ik er niet van weten. Hoe zou jij het vinden als ik te pas en te onpas overal waar het uitkomt iets post zoals:

.....ach, valt wel mee. Otis, dat is pas een troll......

*&^*&^&^$$%^%&(&**&*%$^&#^&%^%$#%#$

:(
Pagina: 1