Mijn Asus A7V met duron 650 klint als een politie auto ...tatutatu....volgens het boekje ligt dit aan het geheugen, maar ik weet zeker dat dit goed is want dit werkt wel in mijn andere peecee.....heellluuuppp
Verwijderd
T'is een waarschuwing dat de politie eraankomt om je op te pakken omdat je dat mobotje gejat hebt! 
Nee, sorry, ik weet geen oplossing...
Nee, sorry, ik weet geen oplossing...
Je hebt je mobo-switches en jumpers allemaal superstandaard ingesteld?
ik ben het ding waar de duvel bang voor is
Verwijderd
Als er iets in mijn comp boven zijn temp/voltage limiet heengaat begint mijn Hardware Monitor ook jutensounds te maken ook al staat ut prog niet aan.
misschien is ut dat
misschien is ut dat
Klinkt me heel bekend in de oren!!!....Ze zijn bij mijn moederbord vergeten om de schroeven, etc mee te sturen....dus hij zit niet met alle gouden schroeven vast.....elke keer als ik een pci slot aandruk doet de pc het niet meer ( de politie auto) .....trek ik het moederbord een beetje naar vooren...dan werkt alles weer goed..ik hoop dat dit ook bij jouw werkt
https://wren.co/join/Devian
Verwijderd
hmmm
als die oplossingen niet werken moet je eens alle kabels en kaarten eruit halen en dan 1 voor 1 er weer instoppen
als die oplossingen niet werken moet je eens alle kabels en kaarten eruit halen en dan 1 voor 1 er weer instoppen
Ligt waarschijnlijk toch aan je geheugen. Als ik ze er niet recht in doe, maar ze er in wrik, pakt ie ze niet bij mij ook niet. (terwijl ze er op het gezicht dan wel gewoon goed inzitten). Ze er gewoon goed instoppen, of een andere dimm of bank proberen.
Dat krijg ik ook , maar dan klok ik mijn processor over duron 600 @700 maar als ik hem dan weer terug zet naar 650 dan doet hij dat niet
thankss everybody..ik ben de jumpers aanh klooien gegaan...en het werkt weer al een tiet en WIN ME ingeinstald....op het moment een duron 650@800..
i love those L1 Bruggen
i love those L1 Bruggen
Pagina: 1