Toon posts:

HD kan bestand x niet lezen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij vroeg om op zijn pc windows op te zetten, speelde gene rol welke windows, nu komt het probleem...
Wanneer hij aan het installeren is, geeft hij fouten bij het lezen van verschillende bestanden (elke keer andere bestanden).
Ik heb CD's verwisseld (win98, win2000 Pro, winXP Pro, winXP corporate), ik heb CD-ROM verwisseld, ik heb HD verwisseld (zelfs een compleet nieuwe HD, die ik nog had liggen), ik heb de verschillende flatcables verwisseld,
btw der zit een nieuw moederbord in, met nieuwe processor en nieuw geheugen.
Ik ben echt radeloos, ik heb vorig weekend heel mijn weekend aan da ding zitte verklote...
Als iemand het weet, PLEASE, let me know. :?

Verwijderd

Geheugen brak? Moederbord niet goed? Koeling van CPU wel in orde? Voeding geeft goede spanningen?
:?

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34

morbid

<--

ik heb geen echt antwoord

Ik denk dat je een groot probleem hebt, en het gewoon of een aantal keren moet proberen ( en hopen dat het stiekem een keer lukt). Ik had het bij mijn vorige pc ook vaak. dat windows dan bij 72% of bij 82% of nog later d'r mee stopte met installeren. Ik zou gewoon contact opnemen met de leverancier van het moederbord, want dit is gewoon irritant, en denk dat het daaraan ligt. Mischien dat je wat preciezere gegevens kan geven van het MOBO?

-->

Verwijderd

Topicstarter
het is een Abit KG7 Lite versie, juist nieuw, want van te voren waren er problemen met het moederbord (slechte geheugen herkenning)...
Het is een nieuw moederbord, geheugen en proc sinds een week...
Het kan natuurlijk altijd dat het moederbord naar de kl*** is...

Hetgeen ik ook al geprobeerd heb, is met behulp van een opstartdiskette, al de installatiefilez van Win2K gekopieerd naar de HD en dan beginnen te installeren, maar dat doet hij ook nie... :?

Verwijderd

Aangezien ie nieuw is, zou ik er mee terug gaan (met de hele PC) en dan de winkel er mee lastig vallen... Als ie het namelijk niet goed doet moet je gewoon een of ander onderdeel vervangen, tot ie het goed doet.
En waar kan dat nu beter als in de winkel? >:)

Verwijderd

Topicstarter
ja idd, da ga ik beschouwen als mijn laatste toevluchtsoord, maar 'k zou het graag zelf oplossen... :)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 15:13 schreef BigKahuna het volgende:
ja idd, da ga ik beschouwen als mijn laatste toevluchtsoord, maar 'k zou het graag zelf oplossen... :)
Helaas kan dat niet altijd :'(

Verwijderd

Topicstarter
BTW bij mijn laatste poging, dat was maandag avond, gaf hij ineens een blue screen, met als fout
BAD_POOL_CALLER
Ik ben nu aan het opzoeken wat dat zou kunnen betekenen...

Verwijderd

Topicstarter
People, ik hem het gevonden, YYYEEEHHHAAAWWW, de geheugenmodule was fried. Eindelijk macheert da pc'ke terug...
Hem ff met memtest gecheckt en idd de geheugenmodule is naar de kl*** :9~
Pagina: 1