I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
En Ben adverteerde nog wel met '..ik zal altijd dezelfde blijven'
Wat maakt het dan nog uit.
🌞🍃
Ik hoop dat Ben verder wel hetzelfde blijft, misschien nog een wat beter netwerk? Ben benieuwd naar de plannen van T-Mobile.
In de stad had je er altijd wel goed bereik mee, maar in dorpen ofzo is het huilen met de pet op met ben
Ik hoop dat 't idd alleen bij een naamsverandering blijft. Positieve veranderingen altijd welkom natuurlijkOp donderdag 21 maart 2002 14:54 schreef DataBeest het volgende:
Voor de gebruikers betekend het toch alleen maar een naamsverandering?
Wat maakt het dan nog uit.
Maar het ging mij ook om die naam hier in deze draad. Ben is toch veel beter dan T-Mobile?
I don't know, rocket fire at long range - somehow it lacks that personal touch.
Verwijderd
Hangt er ook erg vanaf welke telefoon je hebt, nokia`s bijvoorbeeld die hebben vaak veel minder goed bereik dan een motorola of philips toestel.Op donderdag 21 maart 2002 14:59 schreef CyberTijn het volgende:
Vind je het gek met zo'n brak netwerk.
In de stad had je er altijd wel goed bereik mee, maar in dorpen ofzo is het huilen met de pet op met ben
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nederlands is makkelijker als je denkt.
"People should know when they're conquered..."
Telfort wordt O2
Libertel is al Vodafone
en nu wordt Ben T-Mobile
Zonde van al dat reclame-geld.....
Ben ik het mee eens, maar een overname is iets anders dan een naamsverandering. Ik zie het nut voor de consument niet van overal dezelfde netwerknaam.Op donderdag 21 maart 2002 15:31 schreef Malebolgia het volgende:
na de overname door Vodafone is Libertel er ook niet echt slechter van geworden. Ik denk dat die grote bedrijven langer door kunnen gaan en betere service kunnen bieden.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Verwijderd
Ben heeft allang geen kutnetwerk meer! Ik reis regelmatig door Nederland met de trein (kep ov jaarkaart) en kom in de grootste gaten terecht en heb overal perfect bereik! De laatste maande hebben ze er veel aan gewerkt om het netwerk beter te maken en het is ze gelukt om een acceptabel netwerk aan te bieden. Hopelijk blijven de prijzen zo laag als ze nu zijn want anders weet ik helemaal niet meer welke provider ik moet nemen...Op donderdag 21 maart 2002 16:31 schreef PaNeL het volgende:
Zou dus echt stom zijn om die naam te veranderen, Ben is echt orgineel bedacht en het idee erachter is echt goed uitgevoerd, iedereen kent ben....jammer van het kutnetwerk maar de naam is leuk
Op donderdag 21 maart 2002 14:57 schreef Timmey het volgende:
Ben benieuwd naar de plannen van T-Mobile.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Prijsverhoging geldt in principe alleen voor nieuwe abo's.
Beetje misleidende titel (Ben houdt op na de zomer), editted.
T-mobile doet veel op het gebied van telefonie... T-DSL T-ISDN T-Mobile noem maar op. Zijn ook nadrukkelijk aanwezig op de Cebit.
Jammer van de naam ja... Ben-Mobiel is een tussenweg... Maar ik denk dat die gigantische roze T ook wel naar nederland gaat komen
56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Verwijderd
Het netwerk van Ben is zoals ook anderen al zeggen het afgelopen jaar enorm verbeterd. Het enige nadeel is dat je voor pre-paid roaming een verkapt abo moet afsluiten
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Naja als het verder geen gevolgen heeft voor de gebruikers van BenOp donderdag 21 maart 2002 17:02 schreef M@FI@ het volgende:
Tja niet echt slimme zet van Ben imo. Uit marketingoogpunten vooral, de naam "ben" daar kon je alles mee. De nieuwe naam heeft totaal niks speciaals.
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Waarschijnlijk zal je, zo als het een tijdje (paar maanden) met Libertel is gegaan, op de facture het logo van Ben & van T-mobile vinden.
Het lijkt me daarnaast persoonlijk niet echt slim, men blijft, net zoals nu met vodafone, nog heel lang praten over 'Ben'.
Daarnaast quote ik deze dingen net uit het nieuwsbericht:
KUNNEN doorvoerenDe woordvoerder van Ben, Henny van der Heiden, benadrukt dat ze erg gehecht zijn aan de naam. Maar hij geeft toe dat wanneer de Duitse telecomaanbieder een meerderheid heeft, zij een naamswijziging kunnen doorvoeren
Die gozer heeft er dus héél weinig van begrepen, dat 'Ben' een van de meeste bekend merknaam in Nederland is.De Duitse voorlichter Philip Schindere verbond er eerder deze week al een termijn aan; na de zomer is het zo ver. Exit Ben dus.
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Verwijderd
misschien betekent dat de I-mode sneller in opmars komt
Ik doe nix met marketing maar ik denk dat het niet zo slim is om telkens een nieuwe naam te pakken hoor...
Denk eens aan al die reclame die je voor je bedrijf gemaakt hebt...
Je hebt een bepaalde reputatie opgebouwd (Libertel) gaat over in een of andere vage naam (vodafoon) prijzen veranderen (eurotarief) en je naam die je hebt op gebouwd vervaagt, je reclame gelden en je zorgvuldig op gebouwd imago is pleitos en je moet weer miljoenen €€€'s erin steken om een nieuwe reputatie en naam voor jezelf op te bouwen... Om vervolgens na een paar jaar wéér een nieuwe naam te gaan gebruiken!
Krijgen we dan nooit duidelijkheid! De PTT heette GVD toch ook al weet ik hoelang de PTT en KPN kan ik nog inkomen vanwege het koninklijke.... Dat kan ik nog met elkaar in verband brengen...
Telfort wordt O2....
Dus ze hebben net naamsbekendheid, je ziet net mensen bellen op het station met een telfort belkaart, dus dat wordt binnenkort weer O2.... Moeten ze meteen alle telefooncellen gaan verbouwen, alle reclames van de muren af, en hoppa weer een nieuwe reeds campagnes van ettelijke duizende tot miljoenen €€€'s ...
Als ze dat eens gebruikte om mijn telefoon te fixen zodat ik weer met hunnie kan gaan bellen.... Neeeee!
Nu hebben ze net als Vodafoon één europees tarief (peperduur natuurlijk!) EUROCALL!?
Ja sodemieter toch op man! Wat is dat nu weer!
Kunnen ze nou nix goed doen?
Één naam, één bedrijf, goede reclame, = goede naam = reputatie = klanten = winst!
Moeilijk zo'n sommetje!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Zo kan Vodafone nu 1 spotje maken voor heel Europa. Dan ipv van in elk land onder steeds een andere naam reclame te moeten maken.
Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Verwijderd
I-mode gaat niet over een UMTS netwerk maar over GPRS. UMTS zal in NL nog wel een jaartje of 2 op zich laten wachten....Op donderdag 21 maart 2002 23:40 schreef dombie-dom het volgende:
by the weg, I-mode is alleen van KPN (NTT-japanse partner van kpn). Ben(T-mobile)/Vodafone/Telfort(o2)/dutchtone die komen met 'gewone' UMTS diensten
Maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat I-mode allleen van KPN was/is. maar dit gaat Offtopic.
libertel--> vodafone
dutchtone->> orange
kpn zal denk ik niet worden overgenomen
Ook dat kan je je natuurlijk afvragen, maar ik denk dat KPN ook bij een overname haar naam wel zal behouden i.v.m. de bekendheid onder de Nederlanders. (hoeveel ouderen spreken er niet nog steeds over "PTT")Op vrijdag 22 maart 2002 09:37 schreef Papa Roach het volgende:
Telfort ->> O2Op vrijdag 22 maart 2002 09:37 schreef Papa Roach het volgende:
het worden binnenkort allemaal internationale providers:
libertel--> vodafone
dutchtone->> orange
naja, Ben ->> T-Mobile
Dus dan krijg je in Nederland: KPN Mobile, Vadfone, T-mobile, O2 & Orange
Hoe dom ben je, ik blijf het zeggen....
eerst miljoenen investeren in reclame en een imago, en dan door een andere naam die miljoenen gewoon de maas in smijten!
IK WIL GEEN EURO TARIEF IN ALLE LANDEN HETZELFDE. IK WOON IN NEDERLAND DUS WIL IK OOK EEN NEDERLANDSE PRIJS!
bah!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
1 tarief zou juist mooi zijn... aangezien wij een vrij rijk land zijn in vergelijking met spanje en italie.Op vrijdag 22 maart 2002 16:36 schreef zwahiel het volgende:
Pret pret, ik zie door de bomen het bos niet meer hoor!
Hoe dom ben je, ik blijf het zeggen....
eerst miljoenen investeren in reclame en een imago, en dan door een andere naam die miljoenen gewoon de maas in smijten!
IK WIL GEEN EURO TARIEF IN ALLE LANDEN HETZELFDE. IK WOON IN NEDERLAND DUS WIL IK OOK EEN NEDERLANDSE PRIJS!
bah!![]()
![]()
![]()
![]()
dus als het gemiddelde wordt genomen ongeveer gaan we er alleen op vooruit.
Verwijderd
Zolang me abbo maar doorloopt voor dezelfde prijs, en de service goed blijft (want die vind ik dus behoorlijk okè), mogen ze van mij doen wat ze willen