Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb een PS 2 en merk onbekendOp donderdag 21 maart 2002 14:27 schreef DataBeest het volgende:
Wat voor toetsenbord heb je? USB of PS/2 ofzo?
En heb je dan de goede drivers ervoor?
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Veel poespas erop? of gewoon een simpele uitvoering?
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
ik heb ook een echte Merk Onbekend Keyboard PS/2 en ik heb nooit last...
misschien is je keyboard brak, en dat test je het makkelijkst door bij de buren een plankje te leasen voor een maandje en eens te kijken of het dan over is.
met gamen, schuif je dan je plank? misschien heb je wel gewoon een kabelbreukje opgelopen.
misschien is je keyboard brak, en dat test je het makkelijkst door bij de buren een plankje te leasen voor een maandje en eens te kijken of het dan over is.
met gamen, schuif je dan je plank? misschien heb je wel gewoon een kabelbreukje opgelopen.
Verwijderd
Koop een Logitech Standard keyboard
(deluxe 104) standaad geen multiemedia keys erop
gewoon perfect om te gamen en te typen
knoppen zijn heerlijk om in te drukken
ook acer keybaorden zijn prima
(deluxe 104) standaad geen multiemedia keys erop
gewoon perfect om te gamen en te typen
knoppen zijn heerlijk om in te drukken
ook acer keybaorden zijn prima
Ik heb zon multy ,media boord 
Maar het is geen kabel breuk dat weet ik zeker .
want voor de rest is hij gewoon goed ..
Maar het is geen kabel breuk dat weet ik zeker .
want voor de rest is hij gewoon goed ..
Voor gamen is na mijn id een NORMAAL toetsenbord, ZONDER extra shit erop nog het beste. En dan gewoon PS/2, omdat dat minder problemen geeft.Op donderdag 21 maart 2002 14:25 schreef Blackhole het volgende:
En nog een ander vraagje wat is een goed toetsenboord voor te gamen ( dus geen one click geval )
🌞🍃
dan zal ikd aar el ff opletten bij de koop ..
volgende keer .
volgende keer .
Verwijderd
Koop gewoon zo'n ding van Microsoft. Hij heeft wel wat multimedia keys maar niet zoveel poespas als die kwalitatief -1000000 keyboards van safeway
. Bij deze zitten gewoon een stuk of 9 multimedia keys, vooral voor het internet. Daarom heet ie ook internet keyboard maar voor de rest weet ik het niet. Echt zeer fijne toetsen, weet ik uit ervaring omdat ik vaak moet typen voor school. Zeer veel verschil met de safeways of andere merkloze dingen. Ik had hem 6 maanden geleden voor F 40,- op de beurs gekocht bij een duitse winkel, wel een oem versie maar is verder 100% in orde. Ik wist niet dat microsoft ook hardware kon maken
Pagina: 1