In Japan was ie al tijdelijk te krijgen (wel in oplage van 8000 stuks) maar nu komt er dus ook een engelse versie uit van de Linux-kit voor de PS2... wat houdt dat nu precies in.... Je kan nu eindelijk is echt op programmeren (en 't is dus veel uitgebreider dan de standaard meegeleverde Ybasic) en wat zit er dus allemaal bij... Toetseboard en muis (USB natuurlijk) een harde schrijf (40GB) ethernet adapter aansluiting voor XVGA monitoren en natuurlijk de manuals... Ik vindt 't zelf tof dat Sony deze stap zet.. Sony laat zien dat ze dan ook echt een multiformat machine hebben....ik zou dus graag willen weten wat jullie hiervan vinden.. en ik wil nu niet horen (van PC-gasten) koop nou is een echte PC (dat doe ik niet want ik zou nou echt niet weten wat ik zou moeten doe zonder mijn daglijkse lading MGS2)...
Geef me 1 goede reden waarom je dit zou willen? Waarom zou je willen programmeren op een PS2? Ik ben zelf ontwikkelaar, maar ik zou geen 1 goede reden kunnen bedenken waarom ik een toetsenbord, muis en de mikmak aan een ps2 zou knopen om er vervolgens op gaan programmeren
het-kan-dus-het-moet?Op donderdag 21 maart 2002 14:33 schreef raptorix het volgende:
Geef me 1 goede reden waarom je dit zou willen? Waarom zou je willen programmeren op een PS2? Ik ben zelf ontwikkelaar, maar ik zou geen 1 goede reden kunnen bedenken waarom ik een toetsenbord, muis en de mikmak aan een ps2 zou knopen om er vervolgens op gaan programmeren
aan de andere kant, nadeel van die consoles is altijd dat je er zo weinig mee kan (alleen games spelen) wat dat betrefd was dat YABasic wel een goed idee. Maar een Linux port gaat, wat mij betreft in ieder geval, wat ver.. voordeel is in ieder geval dat er dan ook PS2 development door hackers en andere hobbyisten (non-comercial) wordt gedaan, dat levert wel es leuke dingen (zoals die Doom en Quake ports op de Dreamcast)
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Dit topic is gesloten.
![]()