Audioboek Webdesign

Pagina: 1
Acties:

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Een rare vraag maar ik zoek een audioboek over Webdesign voor beginners. Ik weet dat een vriend van mij (die enigzins dislecties is) indertijd af en toe studieboeken op cassette of CD leende.

Weet iemand van het bestaan van dit soort geluidsdragers af?

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 13:22

Tim Schuhmacher

abasios

http://visueelgehandicapten.pagina.nl/
misschien bij het kopje 'anders lezen'

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 16:41

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Sorry hoor, maar is het niet juist voor webdesigners een vereiste om een goed overzicht te hebben van wat er nou eigenlijk staat?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Voor webdesign (=grafisch ontwerp) opzich hoef je helemaal niet te kunnen lezen. Als je het wil leren ahv boeken, dan moet je kunnen lezen.

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

webdesign (=grafisch ontwerp)
Waar plaats jij interaction design dan?

Oftewel webdesign is veel meer dan een beetje grafisch design. Je bent per slot van rekening niet met een statische brochure bezig ofzo, maar met een interactieve 'applicatie', waar mensen mee zullen moeten werken.

En juist bij het interaction design komt erg veel theorie, en dus boeken, kijken..

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

okay, ik ging er vanuit, omdat hij vroeg om een boek voor beginners, dat het meer om een hobby zou gaan. (misschien een foute conclusie).

Maar dislectie moet niet een reden zijn niet meer over de theorie achter 'interaction design' te weten te komen of om heel webdesign maar te vergeten.

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Ik zal jullie 'enlighten' en vertellen waarom ik dit zoek.
Ik wil graag op mijn Vox Alliance telefooncentrale zo'n CD aansluiten. Wanneer een klant in de wacht wordt gezet (ik werk bij een internetbureau) wordt deze verrast met een spoedcursusje webdesign. Hoe plaats je bold- en italic tags etc etc.
Het leek me een leuke gadget. Ik heb het zelf n.m. niet nodig.... :Y)
Dan moet ik het maar zelf in gaan spreken. :+

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

wordt deze verrast met een spoedcursusje webdesign. Hoe plaats je bold- en italic tags etc etc.
Het leek me een leuke gadget
A. Klanten zijn hierin helemaal niet geinteresseerd en het klinkt waarschijnlijk als klinklare onzin voor hen.

B. Webdesign != HTML

C. Wat moet een klant in hemelsnaam met HTML kennis?

Verwijderd

ik vind het wel een grappig idee...

is in ieder geval beter dan de Kruitvat-klassiek-box-uitvoering van de 4e van Mozart :s

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Get to the point: bestaan die dingen nou, ja of nee?

Ik wil hier niet voor niks posten, dus ala:
http://www.tapemenow.com/nl/tapemenow/catalogus.html

Hier kun je een catalogus aanvragen. Ik weet echter niet of ze studieboeken hebben?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik een klant nooit zo lang in de wacht zou zetten dat ie een spoedcursus kan volgen :P

Dan is het geen klant meer denk ik ;)

Verwijderd

Je kunt ook nog altijd de windows screenreader opnemen en die afspelen? :)

Verwijderd

Hou het maar bij de klassieke muziek.

Verwijderd

je hebt dan ook een probleem met copyright gok ik

Verwijderd

Het klinkt wel als een leuk geintje. Maar ik denk dat een klant die belt voor jullie hier absoluut niet op zit te wachten. Ik denk zelfs dat dit compleet averechts werkt en klanten afschrikt.

Verwijderd

misschien als optie

- "toets op 1 voor beethoven"
- "toets op 2 voor <h1>een spoedcursus html</h1><p><i>echtwaar</i></p>"
- "toets op 3 om maar meteen op te hangen"

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

en dan bij optie 2 gaat de meter kosten-meter lopen, want je mag niet zomaar een boek over je telefoon afspelen natuurlijk...

Verwijderd

Volgens mij vraagt de topicstarter wat anders dan jullie meningen ;)

BadVibes, wat je eens kunt proberen is om de LOI te bellen. Deze hebben diverse studies met geluidsdragers, en wellicht dat ze deze geluidsdragers ook voor de internet studies hebben ontwikkeld :)
Pagina: 1