Wat zijn SILECONE BOLLETJES ????
iig wat moet ik ermee ??
Het zijn kleine kogeltjes van plastic...
iig wat moet ik ermee ??
Het zijn kleine kogeltjes van plastic...
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
En het is niet giftig. Je kunt het hergebruiken door het een half uurtje in een hete oven te leggen. Ook bij de apotheek te koop in grotere hoeveelheden.Op donderdag 21 maart 2002 14:25 schreef agent327 het volgende:
Da's silicagel. Dat zijn harde balletjes die, zoals eerder al ge-opperd, het water opnemen voordat het schade kan aanrichten aan waaar het dan ook bij in zit.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Idd. er staat ook meestal met koeienletters op "DO NOT EAT!"Op donderdag 21 maart 2002 14:40 schreef mvdejong het volgende:
Giftig is het niet, maar als een kleuter een of twee eetelepels neemt, heb je toch wel een kleine maat houten kist nodig.
Mooi gezegdOp donderdag 21 maart 2002 14:40 schreef mvdejong het volgende:
Giftig is het niet, maar als een kleuter een of twee eetelepels neemt, heb je toch wel een kleine maat houten kist nodig.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Waren het maar echte bolletjesOp donderdag 21 maart 2002 14:17 schreef Doekoeman het volgende:
Ik zou niet inslikken, en ermee naar het vliegveld gaan
-->
Verwijderd
het spul dat verkleurt heet wit kopersulfaat,Waren het maar echte bolletjes . dan kon je daar mooi iemand mee naar het vliegveld kunnen sturen . Maareuh. ik had laatst ook zulke bolletjes, en hoorde dat deze gaan verkleuren als ze verzadigd (vol vocht) zijn? en is dat dan ongedaan te maken met het in de oven flikkeren van die zooi? (vraag is dus min of meer voor frytzzz).
Verwijderd
Yep. Je 'kookt' daarmee eenvoudig het water er weer uit.Op donderdag 21 maart 2002 14:54 schreef morbid het volgende:
Waren het maar echte bolletjes. dan kon je daar mooi iemand mee naar het vliegveld kunnen sturen
. Maareuh. ik had laatst ook zulke bolletjes, en hoorde dat deze gaan verkleuren als ze verzadigd (vol vocht) zijn? en is dat dan ongedaan te maken met het in de oven flikkeren van die zooi? (vraag is dus min of meer voor frytzzz).
Verwijderd
Dat dacht ik niet. (kan me vergissen) Iig geval niet als het geen indicator bevat, want dat is voor zover ik weet kobaltchloride, en dat is wel giftig.Op donderdag 21 maart 2002 14:40 schreef mvdejong het volgende:
Ha! Als er een ventilator in je server zit dan heeft dat natuurlijk weinig zin...Op donderdag 21 maart 2002 15:08 schreef Masta-T het volgende:
Ik heb er een paar in mijn server gelegd, kan geen kwaad, droge lucht!
Verwijderd
Verwijderd
LOL uh-huh. Waarom niet meteen aan de buitenkant? Heb je geen ruitenwissers meer nodig!Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef Geforce2ddr het volgende:
Giftig.. Hmm weet ik niet, maar als je er veel van hebt is het leuk voor in de auto, blijven de ramen aan de binnenkant mooi droog, doe ik ook....
Op donderdag 21 maart 2002 14:40 schreef mvdejong het volgende:
Volgens mij bedoelt hij ook niet dat die bolletjes giftig zijn, maar de theelepeltjes (vooral zilveren)Op donderdag 21 maart 2002 15:43 schreef frytzzz het volgende:
Dat dacht ik niet. (kan me vergissen) Iig geval niet als het geen indicator bevat, want dat is voor zover ik weet kobaltchloride, en dat is wel giftig.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Verwijderd
Ik weet niet hoe je erbij komt maar volgens mij is het kul.Op donderdag 21 maart 2002 16:52 schreef mvdejong het volgende:
Die bolletjes zijn niet giftig, maar dat zijn kogels uit een pistool ook niet (het dodelijke effect is gewoonlijk niet een lood-vergiftiging).
Maar er zijn 2 andere effecten die wel tot een vermindering van de overbevolking leiden :
- Als die silica-troep maar voldoende vocht krijgt om zich te verzadigen (zoals in de maag), zwelt het spectaculair op; niet echt goed voor je maag.- Als deze bolletjes tegen de maagwand komen te liggen, en dan het vocht aan hun omgeving gaan onttrekken, krijg je een top-kwaliteit maag-perforatie, ook een leuk gevoel.
Samen zit je dus met een verzwakte maagwand, gekoppeld aan een opzwellende maag-inhoud die die maagwand gaat oprekken. Daar wordt je dus niet echt gelukkig van.
Nee, losse silicagel in poedervorm niet.Op donderdag 21 maart 2002 17:20 schreef frytzzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je erbij komt maar volgens mij is het kul.
Silica-gel zwelt niet op, en hecht zich evenmin aan een maagwand. Jij denkt zeker aan een soort kroepoek-effect?
Als je een bron hebt ben ik wel benieuwd.
Verwijderd
Op donderdag 21 maart 2002 20:45 schreef mvdejong het volgende:
Nee, losse silicagel in poedervorm niet.
Dit spul (in ieder geval een aantal versies waarmee ik eens aan het experimenteren ben geweest) zuigt wel degelijk water in de porien, en zet bij verzadiging lekker uit.
Kijk hier eens dan.But does silica gel get wet as it adsorbs water ?
No again. One tremendous asset of silica gel is that it traps water molecules
inside its pores yet remains totally dry and appears physically unchanged.
It does not swell or change shape.
Specs ...ik doe er niets meer aan.
Nee joh, slaappillen anders wordt je HD overspannen.Op donderdag 21 maart 2002 21:46 schreef Sjorsl het volgende:
het zijn vitamine preperaten,
een extra service van IBM!
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd