Wat is nou precies het verschil tussen de duron en de thunderbird afgezien van het prijsverschil
? De duron is goedkoper maar zit er ook een groot performance verschil tussen deze 2?
Duron heeft kleiner cache geheugen.
En ik zou geen thunderbird meer halen als je hem nog ergens kan kopen.
Haal dan een XP
En ik zou geen thunderbird meer halen als je hem nog ergens kan kopen.
Haal dan een XP
Ten 1e: Je topic titel mag wel zonder hoofdletters.
Ten 2e: gebruik de search eens, er zijn over dit onderwerp al tientallen topics geweest.
Ten 2e: gebruik de search eens, er zijn over dit onderwerp al tientallen topics geweest.
Als je een Tbird nog voor een laag prijsje kan krijgen, doe dat dan.
Of anders een AthlonXP, maar die zijn wel wat duurder.
Weet wel dat je met een Tbird een eindje achter loopt heh, want ik heb mijn PC vorige zomer gekocht met een Tbird erin, en dat is nu al bestwel achterhaald (hij doet het wel heel erg goed hoor, daar niet van)
Of anders een AthlonXP, maar die zijn wel wat duurder.
Weet wel dat je met een Tbird een eindje achter loopt heh, want ik heb mijn PC vorige zomer gekocht met een Tbird erin, en dat is nu al bestwel achterhaald (hij doet het wel heel erg goed hoor, daar niet van)
Kijk eens wat google ervan zegt of de GOT search.
Het antwoord heb je zo gevonden.
Het antwoord heb je zo gevonden.
Op dit moment is de xp nog geen optie vanwege een beperkt budget. Maar is het het verschil in chache zo klein dat het te overwegen valt om dan een duron te halen?
Capslock of geen capslock? 
Antwoord heb je zo gevonden; een Athlon XP is aan te raden vanwege beste prestaties, en bovendien vrij goedkoop (ook in vergelijking met Durons).
Zie voor verdere info T.net, Hardware.info, Google of andere sites.
Antwoord heb je zo gevonden; een Athlon XP is aan te raden vanwege beste prestaties, en bovendien vrij goedkoop (ook in vergelijking met Durons).
Leuk he aandacht trekken op deze manier?
Neem de Duron want het verschil is nihil 
edit:
"welkom"
"welkom"
Volgens mij had ie het over de dondervogel (= thunderbird)Op donderdag 21 maart 2002 14:14 schreef Kjev het volgende:
Capslock of geen capslock?
[B-1-0-0 mode]
JE HOEF NIE ZO TE SCHREEUWE, BEN NIET DOOF !
JE HOEF NIE ZO TE SCHREEUWE, BEN NIET DOOF !
Verwijderd
Als ik zou moeten kiezen tussen een Duron en een TB zou ik een Duron nemen, want ten eerste is de prijs van de Duron lager, de Duron is makkelijker over te clocken en de TB maakt toch plaats voor de XP
Ik zou zelf een Thunderbird nemen, ik hou niet van dat halve werk
(Alhoewel ik ook jaren een Celly 300A@450Mhz gebruikt heb). Maar zoals al gezegd.. een echte oude Thunderbird is vervangen door de XP. (Nou ja geen echte echte echte oude Thunderbird want da's een SlotA CPU ipv SocketA
).
Ik heb zelf een TB900@1Ghz en als ik zou gaan upgraden dan zou ik wachten op die 0.13u XP's.. die zijn ranzig snel en schijnen ook erg goed te oc'n te moeten zijn. (wazige zinsconstructie door telefoongesprek en koffiegebruik op hetzelfde moment).
Ik heb zelf een TB900@1Ghz en als ik zou gaan upgraden dan zou ik wachten op die 0.13u XP's.. die zijn ranzig snel en schijnen ook erg goed te oc'n te moeten zijn. (wazige zinsconstructie door telefoongesprek en koffiegebruik op hetzelfde moment).
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Ik heb net een Amd Athlon 1,33GHz gehaalt. de XP was meteen een heel stuk duurder ( 40,- geloof ik ). En dus heb ik maar de normalen Thunderburd genomen.
Search. Deze vraag is al zo vaak gesteld.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()