Edimax 6004+ Router Probleem

Pagina: 1
Acties:

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Ik heb gezocht maar niet gevonden, dus:

Ook ik heb een edimax 6004+ broadband routertje. Alles werkte prima, tot een paar dagen geleden. Dan reboot het routertje spontaan en zonder waarschuwing. De verbinding gaat ook echt fysiek plat, want windows begint meteen te klagen dat de verbinding weg is.

Ik snap er helemaal niets van, want hij doet het totally at random. Maakt niet uit welke poorten of uplink aan of uit. Verschillende PC's geprobeert en al nieuwe kabels gehaald. Had ook geen nut.

Heeft iemand enig idee ?

(PS. Ik heb chello, en firmware versie 1.06)

By each crime and every kindness, we birth our future

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Is Chello niet aan het kutten?

Of een update van de firmware probren? Volgens mij is 1.11 uit. Moet je even zoeken op het forum. Ergens staat wel een link.

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Zie hier

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.

• Freggel_United
  • Laatst online: 01-07-2025
Owke... die firmware flash is gelukt... kijken of het helpt :)

Thnx iegv :)

By each crime and every kindness, we birth our future

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 14:02 schreef Freggel_United het volgende:
Ik heb gezocht maar niet gevonden, dus:

Ook ik heb een edimax 6004+ broadband routertje. Alles werkte prima, tot een paar dagen geleden. Dan reboot het routertje spontaan en zonder waarschuwing. De verbinding gaat ook echt fysiek plat, want windows begint meteen te klagen dat de verbinding weg is.

Ik snap er helemaal niets van, want hij doet het totally at random. Maakt niet uit welke poorten of uplink aan of uit. Verschillende PC's geprobeert en al nieuwe kabels gehaald. Had ook geen nut.

Heeft iemand enig idee ?

(PS. Ik heb chello, en firmware versie 1.06)
denk dat ik je probleem wel kan oplossen de pc's die dr aan hangen hebben die allemaal de zelfde snelheid nic's ?

of 1 op 100 mbit en 2 op 10 mbit ofzo mijn router resetten ook elke keer todat ik alles op of 10 mbit had zitten of 100 mbit

• taz3d_nl
  • Laatst online: 25-02 12:08
misschien helpt de nieuwste firmware ( v1.11 )
http://www.edimax.com.tw/Drivers/br6004p11.SIG
Pagina: 1