Toon posts:

Canoscan D646U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg 'm niet geinstalleerd. Twain drivers zijn niet geinstalleerd, die heb ik gedownload en geinstalleerd en nog steeds vind ie ze niet?! Ook de drivers van de scanner kan ik nergens vinden, ik heb al op de site van canon en andere gezocht (ook search van GoT en google), maar kan de drivers niet vinden,

iemand die me ff kan helpen, heb 'm nu nodig namelijk!
Thanx

Verwijderd

Topicstarter
als ik nu vraag of er iemand is die ff kan helpen, ben ik zeker ongeduldig?! :?

• sandiman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-06 14:15

sandiman

Conquest is Paradise

je zult toch nog een keer je twain drivers opnieuw moeten installeren. eerst alle scanner software deinstalleren, dan de map c:\windows\twain32 leegmaken (dus NIET verwijderen) dan opnieuw opstarten en de boel installeren ZONDER dat er een virusscanner of een firewall aanstaat (dit moet echt anders slaat de installatie doodleuk 2 dll files over en daoet ie het niet) veel succes

Als ik op de start-knop druk dan gaat ie uit ...

Verwijderd

Topicstarter
thanx

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 14:42 schreef Sandiman het volgende:
je zult toch nog een keer je twain drivers opnieuw moeten installeren. eerst alle scanner software deinstalleren, dan de map c:\windows\twain32 leegmaken (dus NIET verwijderen) dan opnieuw opstarten en de boel installeren ZONDER dat er een virusscanner of een firewall aanstaat (dit moet echt anders slaat de installatie doodleuk 2 dll files over en daoet ie het niet) veel succes
hej sandiman MAAT
hoe issie?

ontopic: is het gelukt?