Is het mogelijk om op een Apache Webserver (Linux+PHP) bepaalde bestanden in de cache te zetten (client of server side) Ik heb namelijk een pagina met een bovenkant een paar plaatjes maar de rest van de pagina is dynamisch... hoe kan ik het laden van de bovenkant sneller maken... (Plaatjes zijn al geoptimaliseerd...)
Alle 'statische bestanden' komen standaard al in de cache van je browser terecht.
Tenzij je apache zo heb geconfigged dat ie dat niet doet (lijkt me niet).
Als je het over de server-sided filecache hebt... Ook daar komt het vanzelf in.
Tenzij je apache zo heb geconfigged dat ie dat niet doet (lijkt me niet).
Als je het over de server-sided filecache hebt... Ook daar komt het vanzelf in.
Hmmmm... hoe kan dat dan... bij mij duurt het wel lang... +/- 10 sec...
Hier met mozilla _en_ IE niet.Op donderdag 21 maart 2002 14:03 schreef Monstar.nl het volgende:
Hmmmm... hoe kan dat dan... bij mij duurt het wel lang... +/- 10 sec...
Heb je geen gekke browsercaching settings ingesteld bij je eigen browser
Hier geen problemen.
De page/plaatjes sturen geen headers mee over het opslaan in de cache, moet dus wel goed zijn.
De page/plaatjes sturen geen headers mee over het opslaan in de cache, moet dus wel goed zijn.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik heb niets vreemds ingestelt... standaard installatie...
Het ziet er verder ook goed uit hoor, het het is hier ook snel.Op donderdag 21 maart 2002 14:07 schreef Monstar.nl het volgende:
Ik heb niets vreemds ingestelt... standaard installatie...
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Nou ja... dan zal het wel aan de verbinding liggen (2x ISDN trouwens...)
Bedankt!
Bedankt!
gaat goed met 1 mbit up/down hoor 
je zou ze door PHP kunnen laten genereren en vv. een extreem hoge expiration date meesturen.
je zou ze door PHP kunnen laten genereren en vv. een extreem hoge expiration date meesturen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Je bedoelt de plaatjes? Kan ik daar wel een expire header mee sturen?Op donderdag 21 maart 2002 14:34 schreef chem het volgende:
gaat goed met 1 mbit up/down hoor
1mbit?
Pagina: 1