Toon posts:

[javascript] layers en form

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb een probleempje met een javascrippie.
Zit zo namelijk ik heb een aantal layers in m'n pagina, met daarin forms maar ik krijg iedere keer js fouten dat de forms niet bestaan, terwijl als ik de layers eruithaal, de forms wel goed werken. Iemand een oplossing?

Verwijderd

staan er delen van het form buiten je layer (de <form> tags bijvoorbeeld) dan werkt het niet alles moet binnen de layer staan

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Welke browser gebruik je om te testen?

Je moet elementen binnen layers via de layer aanspreken (afhankelijk van welke methode je gebruikt, getElementById() kan het zonder). Dus in de trant van document -> layer -> form.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Topicstarter
hmm zou kunnen ik kijk ff, of isset ook mogelijk om 1 groot form te maken van me html pagina waar ook de layers inzitten, of gaat dat niet werken?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Roep je de formulieren wel zo aan:

document.layernaam.formuliernaam

edit:

Oke is was net te laat met replyen. :'(

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op donderdag 21 maart 2002 13:57 schreef Yogho het volgende:
Roep je de formulieren wel zo aan:

document.layernaam.formuliernaam
Dat hoeft alleen zo voor NS4.

Maaruh.. post je code eens zou ik zeggen..

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Op donderdag 21 maart 2002 13:55 schreef rollator het volgende:
hmm zou kunnen ik kijk ff, of isset ook mogelijk om 1 groot form te maken van me html pagina waar ook de layers inzitten, of gaat dat niet werken?
Dat is natuurlijk geen echte oplossing he! ;)
Op donderdag 21 maart 2002 13:58 schreef Bosmonster het volgende:

[..]

Dat hoeft alleen zo voor NS4.
Idd, maar omdat ie die problemen heeft vermoed ik dat ie die gebruikt (maar vraag ik voor de zekerheid ook nog ff naar de browser :) ).

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik IE

Verwijderd

Topicstarter
ik heb even het script bekeken (m'n layers scrippie hebbik gejat :P ) maar ik kan nergens terugvinden waar de namen van de layers worden gedefinieerd.

Tis dit scrippie

Verwijderd

Topicstarter
Hoef alleen maar ff te weten hoe de namen benoemd worden van de layers dan kan ik de rest zelf uitsnuffelen :)

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Nou weet ik nog niet precies wat je doet, maar als het gaat om de inhoud van de tab:
code:
1
document.all['tabcontent']

Daar staat dus steeds de HTML van de tabs in.

Verwijderd

Topicstarter
yup dat wist ik maar ik wil de naam van de layer weten, want daar kom ik niet echt achter :)

Verwijderd

Topicstarter
Volgensmij isset zo dat er helemaal geen namen worden toegekend aan de tabbladen ofnie? En dat gewoon in de inhoud van de layer gerefreshed wordt.

Ja hoor ;) :P

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

rollator.... heb je ooit gehoord van een edit knop :? :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Pagina: 1