[SP] Een groot XBOX topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hallo Lieve Adjes Users. ;) (is nu gemoved, vandaar ;))

In SP staan er de laatste tijd heel erg veel XBOX topics. Logisch, want de XBOX is ook een Spielerij machine. :)
Maar het is niet de enige, maar dat lijkt er wel op, als je SP ziet.
Zelf interreseert mij die XBOX vrijwel niks, dus sla ik die XBOX topics ook meestal over. Maar er komen er steeds meer en dat maakt het onoverzichterlijk voor de niet-XBOX fans.

Is het niet mogelijk om 1 groot XBOX topic te maken, voor al je vragen, opmerkingen, nieuwtjes e.d.. Zo is het voor de XBOX fans zelf makkelijker, alles staat centraal in 1 topic en voor de niet XBOX fans is het ook makkelijk, want die zien minder XBOX topics. :)

Het is maar een iedee hoor, of het werkelijk gebeurt, moet maar hier uitgezocht worden. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik zat er ook net over te denken, maar ik denk dat het maar tijdelijk is. En sowieso, er is toch ook geen groot WinXP-topic, hoewel er wel veel topics over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 13:44 schreef Compubiter het volgende:
Ik zat er ook net over te denken, maar ik denk dat het maar tijdelijk is. En sowieso, er is toch ook geen groot WinXP-topic, hoewel er wel veel topics over zijn.
Klopt, het kan best tijdelijk zijn. Maar dat geeft toch niks? Dan zakt dat topic vanzelf wel naar beneden. En misschien, als er een hele tijd niks meer over gezecht wordt is het slim om er een slot aan te hangen en als er dan nog wat de XBOX is, dat het dan gewoon in een nieuw topic wordt. Maar dan heb je iig niet meer dat 40% van de topics over XBOX gaat.

En dat voorbeeld van WinXP wat jij noemt.. Tja, er is al een speciaal WINDOWS OS forum voor, dus dat is toch helemaal niet gek dat dat nog eens allemaal in een paar grote topics wordt gegooid.
STEL dat er een Console forum zou zijn, dan zou het toch ook niet nodig zijn om er een groot XBOX topic in te maken. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik vind dat soort 'grote' topics maar irritant. Ook om later iets terug te vinden is het zeer irritant.

Waarom niet per probleem een topic, dat is veel overzichtelijker. Tenzij het heel erg is om 1 bepaalde rage ofzo.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 13:49 schreef jelmervos het volgende:
Ik vind dat soort 'grote' topics maar irritant. Ook om later iets terug te vinden is het zeer irritant.
Mee eens opzich.. :{
Waarom niet per probleem een topic, dat is veel overzichtelijker. Tenzij het heel erg is om 1 bepaalde rage ofzo.
Het is echt niet overzichtelijk voor personen die de XBOX totaal niks interreseert, zoals mij. Het is DAN juist irritant, telkens weer tussen al die topics zoeken naar een topic wat niet over de XBOX gaat. :r

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 13:49 schreef jelmervos het volgende:

Daarentegen als niet-xbox'er wil ik niet 25 xbox topics zien...

.x.x.

Ik bekijk ieder geval apart. Indien er topics over de xbox zijn die teveel op een ander lijken gaan die dicht en indien er teveel topics geopend worden wordt het Een Groot Topic.

Voor game-verloop (zie topic over Ragnarok) is verzamelen -ideaal-.

Voor probleemgevallen met hardware enzo is dit idd. een stuk minder leuk. Die zullen dus ook minder samengevoegd gaan worden (sinds begin deze week is dat zo). Gevolg daarvan zal zijn dat als een topicstarter niet beter uit zijn doppen kijkt voordat hij een topic start (dus eerst even kijken of ed.) deze eerder op slot zullen gaan.

Ik wil niet dat 25 probleemtopics over de xbox op de eerste 25 regels in de active list komen. Ik blijf in deze verwachten van de users dat ze VOOR HET TOPIC gestart word gezocht hebben op GoT, Google/Ilse, fora van het betreffende spel, de patches hebben geinstalleerd enzovoorts... (kwaliteit boven kwantiteit; en dat resulteert per definitie in hard optreden (helaas)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een groot Xbox topic lijkt me niet echt de bedoeling. Een groot "technische problemen" topic lijkt me handiger.

Je moet er gewoon over kunnen praten. Als je problemen met de Xbox hebt, heb je grof gezegd pech IMO. Dat ding is net nieuw en net uit, dus zijn er veel topics over.

Het is niet het recht van SP dat er alleen maar over PC spellen wat staat.

Ik ben consolefan en ik irriteer me aan al die PC topics die er staan, ik vind dat die dan ook in een topic mieten komen te staan. :)

Dat kan dus niet. Het is nu begrijpelijk dat er een hype is rondom de Xbox.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

gewoon zo een thema forum zoals die van die huisdieren deze week.

1 of 2 weken: problemen X-Box forum
dan weer
1 of 2 weken: problemen WINXP forum

ofzoiets. :?

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 14:25 schreef JvS het volgende:
Ik ben consolefan en ik irriteer me aan al die PC topics die er staan, ik vind dat die dan ook in een topic mieten komen te staan. :)

Dat kan dus niet. Het is nu begrijpelijk dat er een hype is rondom de Xbox.
Ja, als je het zo bekijkt heb je gelijk. :)
Maarja, het was ook maar een iedee, meer niet.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op donderdag 21 maart 2002 14:13 schreef ItSnows het volgende:
Ik wil niet dat 25 probleemtopics over de xbox op de eerste 25 regels in de active list komen. Ik blijf in deze verwachten van de users dat ze VOOR HET TOPIC gestart word gezocht hebben op GoT, Google/Ilse, fora van het betreffende spel, de patches hebben geinstalleerd enzovoorts... (kwaliteit boven kwantiteit; en dat resulteert per definitie in hard optreden (helaas)).
:? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom niet gewoon een Console-forum maken?

zou toch handig zijn voor alle Xbox, PS2, GameCube,...

topics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-10 21:47
Omdat er meestal alleen over wordt gesproken als een console net uit is. Verder horen de spellen gewoon in Spielerij.

Waarschijnlijk krijg je als je een console forum opent net zoiets als bij VV, gewoon te weinig interesse. Misschien zal er nu veel gepost worden, maar over een paar maanden als de hele zooi nieuwe consoles weer pleite is, zal het waarschijnlijk stil vallen. Dus zo'n 2 active topics per dag ofzow, en dat is gewoon te weinig om een heel forum aan te weiden. Lijkt mij dan.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 15:20 schreef carnman het volgende:
Waarom niet gewoon een Console-forum maken?

zou toch handig zijn voor alle Xbox, PS2, GameCube,...

topics?
Dat zie ik ook niet echt zitten eigenlijk. SP is nu niet superdruk, het heeft een normale drukte. Als het dan opgesplits wordt is het nog eens de helft zo druk. :Z

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word een beetje heel erg moe van die 'grote topic-rage'. Als je in zo'n topic gaat lezen merk je meteen dat iedereen maar een beetje door elkaar heen blaat over totaal andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 16:02 schreef 007 het volgende:
Ik word een beetje heel erg moe van die 'grote topic-rage'. Als je in zo'n topic gaat lezen merk je meteen dat iedereen maar een beetje door elkaar heen blaat over totaal andere dingen.
Een Grote topic is op zich niks mis mee. Maar waar ik aan loop te denken is iets minder van die Grote Topics te maken. Voor game-verloop is 1 topic afdoende maar misschien dat we voor de hardwarevragen iets minder de Grote Topics moeten gaan gebruiken. Wel groeperen maar meer naar soort hardwareprobleem dan naar hardwareprobleem. Overigens zijn 99% van de hardwareproblemen op te lossen door bij de Fabrikant van de game of engine te kijken ;)

Naar aanleiding van jouw klacht: heb je een specifiek topic op het oog? Want dan wil ze daar best op aanspreken. 1 keer iets posten door mij is meestal genoeg :P En in het ergste offtopicpostgedraggeval heb ik een nog altijd mijn rode X-je ... (vraag maar aan The Will :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 16:39 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Een Grote topic is op zich niks mis mee. Maar waar ik aan loop te denken is iets minder van die Grote Topics te maken. Voor game-verloop is 1 topic afdoende maar misschien dat we voor de hardwarevragen iets minder de Grote Topics moeten gaan gebruiken. Wel groeperen maar meer naar soort hardwareprobleem dan naar hardwareprobleem. Overigens zijn 99% van de hardwareproblemen op te lossen door bij de Fabrikant van de game of engine te kijken ;)

Naar aanleiding van jouw klacht: heb je een specifiek topic op het oog? Want dan wil ze daar best op aanspreken. 1 keer iets posten door mij is meestal genoeg :P En in het ergste offtopicpostgedraggeval heb ik een nog altijd mijn rode X-je ... (vraag maar aan The Will :+ )
Juist MINDER grote topics. :(
damn, dat was niet de bedoeling van dit topic eigenlijk. :D
Ik vind het wel fijn; gewoon die zooi in 1 topic dumpen en dan niet meer lastig gevallen worden met al die topics over 1 onderwerp. >:)
Als er geen groot MoH:AA topic was, wat het absoluut een nog grotere bende. Dan was heel SP niet meer dan allemaal XBOX en MoH:AA topics. En die 2 dingen boeien mij totaal niks. :(

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorstel: move naar SP :) Kunnen we daar verder gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 16:47 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Juist MINDER grote topics. :(
damn, dat was niet de bedoeling van dit topic eigenlijk. :D
Ik vind het wel fijn; gewoon die zooi in 1 topic dumpen en dan niet meer lastig gevallen worden met al die topics over 1 onderwerp. >:)
Als er geen groot MoH:AA topic was, wat het absoluut een nog grotere bende. Dan was heel SP niet meer dan allemaal XBOX en MoH:AA topics. En die 2 dingen boeien mij totaal niks. :(
We moeten gewoon een middenweg vinden ;)
Dus de weg waar jij -net- niet gaat klagen dat er te veel mohaa topics zijn en waar 007 gaat klagen dat er teveel in 1 topic komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 16:52 schreef ItSnows het volgende:

[..]

We moeten gewoon een middenweg vinden ;)
Dus de weg waar jij -net- niet gaat klagen dat er te veel mohaa topics zijn en waar 007 gaat klagen dat er teveel in 1 topic komen ;)
Tja, dan ban je één van ons toch? >:)

Maar mij niet dan toch? :*

;)
Op donderdag 21 maart 2002 16:51 schreef ItSnows het volgende:
Voorstel: move naar SP :) Kunnen we daar verder gaan ;)
Fine by me, maar ik dacht dat jij hier de mod bent. :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 17:48 schreef DataBeest het volgende:
Tja, dan ban je één van ons toch? >:)
Vrijwilligers? >:)

Kijk voor mensen die de topics niet lezen is het erg handig dat die grote topics er zijn, maar voor de mensen die het wel lezen is het vaak een probleem dat iedereen maar een beetje door elkaar heen lult en dat vragen daardoor vaak over het hoofd worden gezien. Voor vragen als je vast zit moet het natuurlijk wel in 1 topic blijven, maar als daar ook nog eens screenshots en hardware-vragen doorheen komen wordt het een onoverzichtelijk zootje.

Spielerij is op dit moment volgens mij het snel groeiende forum en dit zijn de consequenties. Misschien moet het maar eens worden opgesplitst in een console-afdeling en een PC-gaming afdeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [forum=12]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Op donderdag 21 maart 2002 16:39 schreef ItSnows het volgende:

[..]

En in het ergste offtopicpostgedraggeval heb ik een nog altijd mijn rode X-je ... (vraag maar aan The Will :+ )
:X

;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Stemmen gaat dan het makkelijkst denk ik. :)

Poll: Een groot XBOX topic is...
een GOED id. :)
een SLECHT id. :(

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1283&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ik vind het een goed idee, maar dan moet er wel een duidelijk topic komen.

Of per spel waar veel over gepraat wordt onderverdeeld in twee (of meer) topics:

• Een topic voor als je vast komt te zitten in het spel.
• Een topic voor de hardware problemen
• Eventueel een topic voor screenshots, alhoewel dat niet echt nodig is bij de meeste shooters.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 19:29 schreef The Will het volgende:

• Eventueel een topic voor screenshots, alhoewel dat niet echt nodig is bij de meeste shooters.
Ik denk niet dat daar veel van terecht komt, aangezien de meeste geen screenshot naar hun PC kunnen zenden met een XBOX.. toch? :?

Verder ben IK het er wel mee eens. :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
TV-in/out (weet ik veel welke je daarvoor nodig hebt ;))

Hmm ja, dat overzichtje was zeg maar voor over het algemeen, wordt hier ook beetje over 2 dingen gelult. Gaat opeens ook over andere spellen enzo, maar dan denk je die screenies gewoon ff weg ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Het lijkt me niet verstandig om voor alle spellen één topic te pakken, dat wordt zeer chaotisch, maar voor hardware, meningen en problemen met de Xdoos zelf is het zeker verstandig, je hoeft niet een appart topic te openen omdat de controlers te groot zijn of omdat de Xdoos krassen maakt op DvD's daar kun je het grote topic voor gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of naar ons forumkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik ben ook voor een groot topic en dan heb ik niet eens een xbox. Heb pas een playstation gekocht en vind het leuk om ervaringen van anderen te lezen over het console zelf.

Het nadeel van het 'gezoek' in een 'groot topic' komt door het niet tijdig updaten van een goede startpost denk ik. Als er noemenswaardige dingen langskomen is het handig deze voor in de eerste post te zetten zodat er een goed overzicht bestaat van de besproken dingen.

Soms wil je gewoon lezen over de console zelf en de mogelijkheden, prijzen, randapparatuur etc en niet over de spellen die erop uitkomen.

just my 2 cents

Excuses voor t oprakelen van dit oude topic, dacht dat ik hier was gekomen via 'active topics' |:(

[ Voor 11% gewijzigd door MenaceD op 08-01-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 25-10 19:58
Kan gebeuren :P
En een groot topic is er al, deel 10 zelfs al Het Grote XBOX Topic deel 10 :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.