"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005
Verwijderd
Wat kan je allemaal met die datakabel doen, welke programma`s ?Op donderdag 21 maart 2002 13:40 schreef Athos het volgende:
Ik krijg binnenkort (lees: morgen) mijn nieuwe telefoon: de Siemens S45. Ik heb nu nog een Siemens C35i met een datakabel. Kan ik deze kabel gewoon weer gebruiken met mijn S45 of moet ik hiervoor een nieuwe kabel aanschaffen?
Wie kan hierop antwoord geven??
ik heb een m35 en kan gratis een goede carkiot krijgen voor s25...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
http://www.7soft.de/Op donderdag 21 maart 2002 14:16 schreef Srpska het volgende:
[..]
Wat kan je allemaal met die datakabel doen, welke programma`s ?
Ik zou willen zeggen: neem een kijkje op de bovenstaande link....
Ok, dat scheelt me dus weerOp donderdag 21 maart 2002 13:42 schreef freebie het volgende:
Datakabel Siemens, geschikt voor
C25/S25/C35/S35/M35/C45/SL45
dat kan dus.
"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Hoe dan ook, na het testen bleek dat de kabels compatible waren.
[off-topic]
Gaaf telefoontje die S45.....
[/off-topic]
*update* oeps
Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Iemand?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Zover ik weet niet, het zijn allemaal standaard laders. Ik gebruik die van de c25 of die van de c35 en dat gaat gewoon perfect.Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef Gugger het volgende:
Wat ik me afvraag, nu ik toch in dit topic ben, ik heb ook een C35i en S45 (inderdaad een topfoon), is het schadelijk de C35 lader aan de S45 te hangen? Dan kan ik die oude namelijk bij m'n vriendin laten liggen, is wel handig.
Iemand?
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Nope, die zijn anders...Op donderdag 21 maart 2002 14:42 schreef xychix het volgende:
geld dit ook voor carkits ?
ik heb een m35 en kan gratis een goede carkiot krijgen voor s25...
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Verwijderd
Die lader van de C35i kan absoluut niet op de S45, teneerste kan je lader het dan begeven, en ten tweede je Lithium Cell gaat daarvan raar doen. (als ie vol is denkt ie dat ie leeg is.)Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef Gugger het volgende:
Wat ik me afvraag, nu ik toch in dit topic ben, ik heb ook een C35i en S45 (inderdaad een topfoon), is het schadelijk de C35 lader aan de S45 te hangen? Dan kan ik die oude namelijk bij m'n vriendin laten liggen, is wel handig.
Ik heb namelijk de lader van een M35i op mijn S45 gedaan en mijn telefoon ging daarna erg raar doen. De lader van een ander type siemens die eem NiMH batterij moet opladen is een stukje zwakker.
Weet je dit zeker? Ik heb een headset voor de ..25 (ik weet niet of het een S25 of een C25 is) en die werkt gewoon met mijn S45Op maandag 25 maart 2002 17:21 schreef jonggoud.nl het volgende:
[..]
Nope, die zijn anders...
Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P