[Mobile] Datakabel C35i geschikt voor S45?

Pagina: 1
Acties:

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Ik krijg binnenkort (lees: morgen) mijn nieuwe telefoon: de Siemens S45. Ik heb nu nog een Siemens C35i met een datakabel. Kan ik deze kabel gewoon weer gebruiken met mijn S45 of moet ik hiervoor een nieuwe kabel aanschaffen?

Wie kan hierop antwoord geven??

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Verwijderd

Datakabel Siemens, geschikt voor
C25/S25/C35/S35/M35/C45/SL45

dat kan dus.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 13:40 schreef Athos het volgende:
Ik krijg binnenkort (lees: morgen) mijn nieuwe telefoon: de Siemens S45. Ik heb nu nog een Siemens C35i met een datakabel. Kan ik deze kabel gewoon weer gebruiken met mijn S45 of moet ik hiervoor een nieuwe kabel aanschaffen?

Wie kan hierop antwoord geven??
Wat kan je allemaal met die datakabel doen, welke programma`s ?

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

geld dit ook voor carkits ?
ik heb een m35 en kan gratis een goede carkiot krijgen voor s25...

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 14:16 schreef Srpska het volgende:

[..]

Wat kan je allemaal met die datakabel doen, welke programma`s ?
http://www.7soft.de/

Ik zou willen zeggen: neem een kijkje op de bovenstaande link....
Op donderdag 21 maart 2002 13:42 schreef freebie het volgende:
Datakabel Siemens, geschikt voor
C25/S25/C35/S35/M35/C45/SL45

dat kan dus.
Ok, dat scheelt me dus weer :)

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Achterna blijkt dus gewoon dat de S45 met datakabel geleverd word :+

Hoe dan ook, na het testen bleek dat de kabels compatible waren.

[off-topic]
Gaaf telefoontje die S45.....
[/off-topic]

• Life-is-party
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-02-2023
Het is niet altijd zo dat die kabels uitwisselbaar zijn. Maar alle siemens telefoons hebben wel de zelfde connector. En bij de S45 wordt een datakabel meegeleverd.

*update* oeps :) ik had jou reactie nog niet gelezen :)

Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 21:29
Wat ik me afvraag, nu ik toch in dit topic ben, ik heb ook een C35i en S45 (inderdaad een topfoon *D), is het schadelijk de C35 lader aan de S45 te hangen? Dan kan ik die oude namelijk bij m'n vriendin laten liggen, is wel handig.

Iemand?

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef Gugger het volgende:
Wat ik me afvraag, nu ik toch in dit topic ben, ik heb ook een C35i en S45 (inderdaad een topfoon *D), is het schadelijk de C35 lader aan de S45 te hangen? Dan kan ik die oude namelijk bij m'n vriendin laten liggen, is wel handig.

Iemand?
Zover ik weet niet, het zijn allemaal standaard laders. Ik gebruik die van de c25 of die van de c35 en dat gaat gewoon perfect.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 21:47
moet lukke, ik heb die s45 ook sinds 2 dagen (zaterdag van de TNT gehad :9 )

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-07 08:35

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Op donderdag 21 maart 2002 14:42 schreef xychix het volgende:
geld dit ook voor carkits ?
ik heb een m35 en kan gratis een goede carkiot krijgen voor s25...
Nope, die zijn anders...

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 16:34 schreef Gugger het volgende:
Die lader van de C35i kan absoluut niet op de S45, teneerste kan je lader het dan begeven, en ten tweede je Lithium Cell gaat daarvan raar doen. (als ie vol is denkt ie dat ie leeg is.)

Ik heb namelijk de lader van een M35i op mijn S45 gedaan en mijn telefoon ging daarna erg raar doen. De lader van een ander type siemens die eem NiMH batterij moet opladen is een stukje zwakker.

• Schonhose

Schonhose

Retro Icoon

Topicstarter
Op maandag 25 maart 2002 17:21 schreef jonggoud.nl het volgende:

[..]

Nope, die zijn anders...
Weet je dit zeker? Ik heb een headset voor de ..25 (ik weet niet of het een S25 of een C25 is) en die werkt gewoon met mijn S45 :?

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 23:25

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

de connector zit net anders, dus de carkit passen niet. Qua systeem zou het dus waarschijnlijk wel hetzelfde zijn, maar de plaatsing van je mobiel in de kit kan niet.

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Pagina: 1