Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op Ulio's herhaaldelijk verzoek...

Pagina: 1
Acties:

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ulio loopt hier nu al een tijdje een aantal mensen (iedereen)hier te beschuldigen van "vriendjespolitiek" en "naaipraktijken", en ook na herhaaldelijke postings van diverse mensen (veel, waaronder veel van mij, op neutraal niveau) blijft hij vol houden het beter te weten, "wij" hebben gewoon een hekel aan hem.

Ondertussen zullen er veel mensen wel een hekel aan je gekregen hebben, al was het maar door jouw gezeik hoe geniaal je wel niet bent, of wat voor fantastisch inzicht je wel niet hebt.

In ieder geval hebben ze zeker een afkeer van je gekregen door jouw gigantisch hoge niveau op het gebied van stompzinnigheid, door het gewoon niet willen begrijpen wat wij met veel moeite proberen uit te leggen.

Hier mogen de mensen die een hekel aan je hebben hun mening posten, zodat dit weer wat duidelijkheid schept voor jouw verwarde persoontje.

Ulio,

Ik moet je niet meer, ga maar weer lekker in de zandbak spelen, naieve kleuter dat je er rondloopt, misschien snappen de kids die op geestelijk niveau tot jouw leeftijds-categorie behoren (4-5 jaar) wel iets van jouw "conspiracy-theory".

Sukkel.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr:

Ik heb niets toe te voegen, ik heb al genoegd in de meuk-sessies gezegd.

Ulio begrijpt het niet, wil het niet begrijpen en zal het ook nooit begrijpen.

Ik heb geen enkele zin meer om nog iets uit te leggen aan hem. Ik heb mijn best gedaan net als jij (en de rest).

Hij zal wel weer iets "zinnigs" te melden hebben, maar een amoebe kun je nu eenmaal niets bij brengen.

Waar zou ie toch het idee vandaan hebben dat mensen een hekel aan hem hebben en hoe zou dát nou komen?

/me gaat maar eens aan het bier...

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>/me gaat maar eens aan het bier...[/quote]Beetje vroeg nog voor bier... ik wacht nog ff een uurtje of 3 ;)

Maar het is dus de bedoeling dat ik hier ff neerzet wat ik van Ulio vind? Nouja, niet zoveel, want ik ken die gozer natuurlijk niet. Het enigste wat ik weet, wat ik gelezen heb, is dat hij zichzelf geniaal vind en dat ie een karmahoer was (hij zegt zelf dat het hem nu niet meer uitmaakt).

Zo.

Verwijderd

Tja, Ulio is wel vaak aan het trollen, maar dat doen er wel meer: Flipz bijvoorbeeld. Ik vind Ulio dan nog best wel te pruimen, vergeleken bij hem.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Tja, Ulio is wel vaak aan het trollen, maar dat doen er wel meer: Flipz bijvoorbeeld. Ik vind Ulio dan nog best wel te pruimen, vergeleken bij hem.[/quote]http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=164&Page=4

En vergelijk dat eens met jouw post.

Verwijderd

Welke post, flipz, die hierboven? what about it?

Het enige wat je wilt is dit

1) mij afzeiken
2) linux promoten
3) het over laten komen alsof het iemand anders zijn/haar schuld is als er een reactie op komt

Ik ga NU vragen om een optie of ik sommige mensen gewoon NIET kan zien op dit forum en op t.net. Ik heb er genoeg van. Dit domme gedrein van jou gaat al meer dan 8 maanden door en ik ben het nu wel eens zat.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>mij afzeiken [/quote]--> waar doe ik dat dan hier in deze tread?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>linux promoten [/quote]--> waar doe ik dat dan hier in deze tread?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>het over laten komen alsof het iemand anders zijn/haar schuld is als er een reactie op komt[/quote]--> waar doe ik dat dan hier in deze tread?

Waarom vind je het nodig mij van troll te beschuldigen in een tread waar ik niets mee te maken heb? Dat slaat gewoon nergens op.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:43 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ulio loopt hier nu al een tijdje een aantal mensen (iedereen)hier te beschuldigen van "vriendjespolitiek" en "naaipraktijken",[/quote]Dit is niet waar, ik heb niet iedereen beschuldigd ten eerste. Ten tweede het waren er maar 4 mensen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en ook na herhaaldelijke postings van diverse mensen (veel, waaronder veel van mij, op neutraal niveau)[/quote]Wat noem jij neutraal ?? Als je je postings nog es leest dan is Neutraal wel heel erg vreemd bij jou.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> blijft hij vol houden het beter te weten, "wij" hebben gewoon een hekel aan hem.[/quote]Dat maak jij er van, heb ik nooit gezegd, ik schreef, dat jullie mij dat indruk geef.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ondertussen zullen er veel mensen wel een hekel aan je gekregen hebben,[/quote]Op grond waarvan ? omdat het me opviel dat jullie niet altijd objectief zijn ? <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>al was het maar door jouw gezeik hoe geniaal je wel niet bent,[/quote]Hier begon iemand anders over, ik heb dat nooit openlijk vermeld, stond in mijn profiel, ik klaag toch ook niet over andermans profiel ? Hij begon erover en dan is het alleen maar leuk om er op in te gaan.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>of wat voor fantastisch inzicht je wel niet hebt.[/quote]Dat zal je natuurlijk nooit toegeven. Dat deed ik ook aangezien iemand mij ging vertellen dat ik te weinig punten had gescoord en nog wat bull... alsof dat wat zegt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>In ieder geval hebben ze zeker een afkeer van je gekregen door jouw gigantisch hoge niveau op het gebied van stompzinnigheid, door het gewoon niet willen begrijpen wat wij met veel moeite proberen uit te leggen.[/quote] Waarom vertikken jullie dan om mij te begrijpen ? of tenminste open staan van mijn mening ? wat ik schrijf is bijvoorbaat al verkeerd in jou ogen. irrelevant begon een thread over mij en vond het nodig om mezelf te verdedigen. Maar jullie gingen zich er mee bemoeien in het voordeel van irrelevant, denk je dan dat ik gelijk ga denken dat hier meer achter zit ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hier mogen de mensen die een hekel aan je hebben hun mening posten, zodat dit weer wat duidelijkheid schept voor jouw verwarde persoontje.[/quote]Hahaha en wat denk je hiermee te bereiken dan ?? Of wil je mensen tegen mij gaan opzetten omdat je geen waardige tegen argeument kan verzinnen ?? Op geen enkele stelling van mij in voorgaande berichten hebben jullie een zinnig commentaar op kunnen geven. Zelfs irrelevant heeft zijn excusses aangeboden omdat ie wel wist dat ik ergens wel gelijk had. Maar het enige wat jullie kunnen bedenken zijn verhaaltje over mijn persoon zelf, maar argumenten over mijn stellingen zijn er niet. <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ulio,

Ik moet je niet meer, ga maar weer lekker in de zandbak spelen, naieve kleuter dat je er rondloopt, misschien snappen de kids die op geestelijk niveau tot jouw leeftijds-categorie behoren (4-5 jaar) wel iets van jouw "conspiracy-theory".[/quote]Zo lang ik geen eten of drinken van jou krijgt zal het mij een worst wezen of je me wel of niet mag... en als je ergens mee denkt te bemoeien zonder te weten waar het echt om ging overigens... en zonder te lezen wat ik allemaal schreef.. dan vind ik je helemaal geen kandidaat voor vriendschap... <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Sukkel.[/quote]Dank je...
Ik weet zelf wel wat ik ben, wat je denkt doet er niet toe... en als je niet langer wilt kijken dan je neus lang is.. dan kan ik je niet helpen.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 18:56 schreef Otis het volgende:
Tja, Ulio is wel vaak aan het trollen, maar dat doen er wel meer: Flipz bijvoorbeeld. Ik vind Ulio dan nog best wel te pruimen, vergeleken bij hem.[/quote]Graag even een link naar mijn trolls...
Bewijs graag !!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 september 2000 16:47 schreef TgF het volgende:
GaMeOvEr:

Ik heb niets toe te voegen, ik heb al genoegd in de meuk-sessies gezegd.[/quote]Je zei al 5 postings terug dat je nix meer zou zeggen.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ulio begrijpt het niet, wil het niet begrijpen en zal het ook nooit begrijpen.[/quote]Jij wel dan ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb geen enkele zin meer om nog iets uit te leggen aan hem. Ik heb mijn best gedaan net als jij (en de rest).[/quote]Er valt niets uit te leggen, het enige wat jullie mij wijs willen maken is dat ik niet deug en dat jullie geen clan vormen. Nou ik zeg ook niet dat het zo is, maar gezien de postings hier lijkt het wel op een soort samen zwering om reacties te modereren.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hij zal wel weer iets "zinnigs" te melden hebben, maar een amoebe kun je nu eenmaal niets bij brengen.[/quote]In iedere posting moeten jullie mij ergens mee vergelijken, je weet toch zelf ook wel dat ik geen amoebe ben ?? Doe niet zo belachelijk.. En kom met een goede argument ipv steeds te roepen wat je wel of niet denkt dat ik ben... Ik ben gewoon Ulio, en niemand anders.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Waar zou ie toch het idee vandaan hebben dat mensen een hekel aan hem hebben en hoe zou dát nou komen?[/quote]Zie je dat maken jullie er weer van, mensen kunnen ook nooit iets lezen of na vertellen zonder het om te draaien.
Ik stelde slechts een vraag en er werd dat gesuggereerd door iemand anders, en nu denkt iedereen dat ik dat zei... het leek er op, daar had ik het over. !!! lees dan ook !! <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>/me gaat maar eens aan het bier...[/quote]Weet je wel hoeveel cellen je daarvan kwijt raak per jaar ?? Alcohol is niet goed... geniet maar met mate !

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

Ulio

Als je nou eens gewoon ophoudt met reageren, koelen de andere heren misschien ook wat af. Ik heb iig geen hekel aan je :)

Ennuh aan de moderators: Laat die Ulio lekker, zoals jullie ondertussen ook wel gemerkt hebben wordt dit een discussie zonder einde. Het enige wat jullie op deze manier bereiken (IMO) is dat de bezoekers van GoT een heel andere kijk krijgen op de crew/oud gedienden van de site. En dat kan niet de bedoeling zijn IMO

Ik hoop dat Ulio gewoon ff stil blijft en dat jullie ook zo verstandig zijn om het te laten rusten, het wordt allemaal nogal overdreven en dat kan niet de bedoeling zijn.

De enige tip die ik Ulio nog kan geven is pas te reageren op een thread als hij iets zinnigs te melden heeft, duidelijk onderbouwd of van byzonder grappig niveau. Dat is nu eenmaal de manier om zowel je imago als je karma te verbeteren ;)

[EDIT] Ulio: Deze mail was bedoeld om je een hart(je) onder de riem te steken en om de anderen wat te kalmeren, als het verkeerd is overgekomen, mijn excuses. Ik moet echter wel bekenen dat je ook mijn opmerking uit zijn verband hebt getrokken :'(
Moraal: jongens zit elkaar niet zo te pesten en uit te dagen, als we (allemaal) een beetje toegeven kunnen we best met zijn allen hier op de site doorgaan!

Bericht hierboven

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Jamaar jamaar, Ulio had ons ergens in 1 van zijn replies een artikel van zijn hand toegezegd. Daar ben ik wel eeeeerrug nieuwsgierig naar. Dawiliktochniemissen...Ulio, posten die hap :).

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

Testcase, ik post de url wel als ie online is ok ?

Maar de post van floris zegt mij al genoeg..
Ik wist niet dat het mocht, ik maakte me druk omdat ik gewoon vond dat het niet klopte maar niemand vind het erg dus.. waarom zou ik me druk maken.

En nogmaals floris, ik ben niet opzoek naar Karma punten, hoe vaak moet ik mensen dat duidelijk maken ? Als ik dat echt van plan was dan was het ook wel gelukt..(gewoon veel posten en aardig zijn tegen de rest, hun gelijk geven enzo. al is het grote bullshit maar goed.. zo kom je er wel hoor ! tss.. :7)

Dat stoort mij ontzettend, als of ik reageer om hoog te kunnen eindigen. Wat win ik dan ?

Ik post om mensen te helpen en om mijn mening te geven, want ik heb gewoon te vaak gezien dat mensen gauw es dingen door elkaar halen, En ik probeerde mensen bepaalde dingen van een andere kant te laten zien.

Maar dat mag niet op tweakers.net dus... voor mij is het ook weer duidelijk...

Nogmaals ik vraag niemand om het met me eens te zijn, Ik wil alleen mijn mening kwijt..

En als dat ook niet mag dan weet ik het ook niet.(dan moet ik zeker niet meer hier zijn)
Vroeger,( in het begin van tweakers.net tot jan. 2000) Adviseerde ik de mensen waar ik wel eens bij langs kom om hun computer problemen op te lossen om op tweakers.net te kijken, omdat het een best wel leuke site met nieuwtjes, leuke discussies etc etc was. Het was leerzaam. Alleen nu heb ik mijn twijfels... en mede door de partijdigheid die ik ruik... Echt jammer...

Wat ik nog steeds niet snap is waarom iemand zegt dan ik hier kon klagen over foute moderaties, en ik neem de kans ik doe het, en verdedig me zelf en wat krijg ik ?? Ik word voor alles uitgemaakt wat niet goed is, terwijl ik alleen iets duidelijk aan irrelevant wilde maken. Ik heb het al lang met hem opgelost.. en nog steeds krijg ik hier en daar idiote reacties van mensen die niet weten waar het over ging. En dat zegt mij dus genoeg. Niveau kan niet hoog zijn...

Maar jullie zullen dus geen reacties meer van mij zien hier op het forum.
Is wasted time and energy !!

Het gaat jullie goed !!

En vooral, doe wat je niet laten kan ! Maar doe het verantwoord. Denk altijd 2x voor je iets doet of zegt !

Verwijderd

Floris, begrepen, over en uit... ;)

Ook mij heb je een hart onder de riem gestoken (per slot van rekening denk ikzelf ook tot de oud gedienden te horen).

Ik zal maar zeggen: :D

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
fuqing crap, mmm lijkt hier wel kleuterklasje te worden, waar gaat het nou om? Als je niet eens bent met iemand dan niet, geef er gewoon een goede reply tegen, tja en als mensen niet op fatsoenlijke manier kunnen reageren, geef dan gewoon waarschuwing en bij herhaaldelijk gedrag gewoon geen recht meer om te posten
Pagina: 1