Toon posts:

[WC] waterblok op tusl-c

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus een waterblokje op mijn Tusl-c (asus) zetten maar er zitten geen gaten OID op het moederbord!!
zon clip die je bij gewone fans (heatsinks) krijgt lijken mij niet sterk genoeg. Hoe kan ik dit het best aan pakken
of wat is het beste onwerp voor een hold down clip. :?

Ps heeft er iemand iets waar de maten van een socket 370 op staan??

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Als je op de site van oc-shop www.oc-shop.nl kijkt bij de waterblokken staat daar ook een hold down clip bij, die moet je hebben.

Heb je ook geen maten nodig :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01 12:02
[offtopic]Moet je niet werken Marcel?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 13:07 schreef TD-DMZ het volgende:
Als je op de site van oc-shop www.oc-shop.nl kijkt bij de waterblokken staat daar ook een hold down clip bij, die moet je hebben.

Heb je ook geen maten nodig :)
maten zijn wel handig voor het maken van het waterblok
want daar zijn we nog niet uit.

Ook weten we nog niet wat de diameter van alles wordt want we denken aan slangen met binnediameter 5 MM is dat goed of te klein? (moet toch gelijkt zijn aan de diameter van de gefreesde sleuven in het waterblok)??

Verwijderd

Koop gewoon die van de oc-shop. Goedkoop en moet goed zijn, behalve als je een aansluiting in het midden van je blok hebt.

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Op donderdag 21 maart 2002 13:11 schreef Gman het volgende:
[offtopic]Moet je niet werken Marcel?
DSL op de zaak sinds vorige week :) :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 13:11 schreef Aico het volgende:
Koop gewoon die van de oc-shop. Goedkoop en moet goed zijn, behalve als je een aansluiting in het midden van je blok hebt.
owhh dan moet het ontwerp een beetje worden aangepast!
wouden namelijk het water in het midden er in laten komen

Ps die clip lijkt mij niet echt stevig , heb het gevoel dat hij er dan af gaat vallen als ik dat ding zie

Verwijderd

Ik heb een metalen beugel over me mobo geklust, een 5mm dik en 50mm breede stalen strip daarin zitten twee tap-enden met vleugelmoeren die op het blok drukken, zit muurvast en me intake zit vrolijk in het midden van het blok
blok is een Danger Fruit 2.0 gebruik de search maar :)

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 14:55 schreef FrUitSkI het volgende:
Ik heb een metalen beugel over me mobo geklust, een 5mm dik en 50mm breede stalen strip daarin zitten twee tap-enden met vleugelmoeren die op het blok drukken, zit muurvast en me intake zit vrolijk in het midden van het blok
blok is een Danger Fruit 2.0 gebruik de search maar :)
Ah post ff de pic van die ophanging joh. Hoe kom jij aan een 2.0 blok eigenlijk? ;) Kwist niet dat die al uit was :?

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

hehe, welk serie nummer had je hem dan gegeven, die van jou was toch 1.0 ? :) ja en het eeuwige gezeik met de webspac3e hosting hier op de TU Delft, ze doen erg hun best om ervoor te zorgen dat je nix online kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
maare weet iemand een beetje goede diameter voor de slangen (minimum) ???

Verwijderd

12x16, oftewel 12mm interne diameter, flowen met je donder!

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op donderdag 21 maart 2002 20:57 schreef FrUitSkI het volgende:
hehe, welk serie nummer had je hem dan gegeven, die van jou was toch 1.0 ? :) ja en het eeuwige gezeik met de webspac3e hosting hier op de TU Delft, ze doen erg hun best om ervoor te zorgen dat je nix online kan zetten.
Pics hosten doe je bij http://www.endoria.net/upload/
Kan het makkelijker?? ;)

Die van mij is 1.0...ik zie niet in wrom die van jou dan 2.0 zou moeten zijn :7

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

omdat die van mij mooi opgeplamuurd is en vergeet de Dodge Viper Metallic Blue kleur niet he :) en jij hebt een knake blok, beetje knaken erop solderen he :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 maart 2002 23:07 schreef FrUitSkI het volgende:
12x16, oftewel 12mm interne diameter, flowen met je donder!
das wel erg groot hoe moeten de sleuven van het waterblok er dan uitzien??

heeft iemand toevallig een tekening van een waterblok :?
Pagina: 1