Weet je toevallig hoe die heetOp donderdag 21 maart 2002 12:56 schreef Procyon for life het volgende:
Zou deze kast te koop zijn?
en zou deze dan ATX formaat zijn?
hij is heel erg kewl!!
deez
Ik lees nu pas het nieuws en het is dus SunBlade 2000
Verwijderd
Verwijderd
Ah!
http://www.sun.com/desktop/sunblade2000/
't is dus een workstation...
Echt een zonnetje in huis
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Zwarte zonOp donderdag 21 maart 2002 13:23 schreef Epitome het volgende:
Ik vind hem wel vet
Echt een zonnetje in huis
HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x
Verwijderd
vond het een vreemde opzet, misschien om de voeding te scheiden van de ander hardware? je weet het niet
Vond de ChiefTec Scorpions wel mooi.
en de low-end al-klaar-voor-gebruik kast van ChiefTec
Verwijderd
Het maakt toch geen bal uit wat jullie er allemaal van vinden.. als de topicstarter hem mooi vind en alleen vraagt waar deze te koop zou zijn hoeft toch niet iedereen ongevraagd z'n mening te geven? Ieder heeft z'n eigen smaak.. T lijkt me alleen zinvol om te reageren als je de vragen van topicstarter kan beanwoorden.
[/no flame]
Kost $10.995,- maar dat is inclusief wat hardware (UltraSPARC III Cu Processor, gigje geheugen en dergelijk)
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Och maakt niet uit, ik koop 'm wel, hardware gooi in dan wel in de prullenbak.. en dan heb ik een hele vette kast!Op donderdag 21 maart 2002 15:32 schreef Zer0 het volgende:
Hij is hier te koop: http://store.sun.com/catalog/doc/BrowsePage.jhtml?catid=77642
Kost $10.995,- maar dat is inclusief wat hardware (UltraSPARC III Cu Processor, gigje geheugen en dergelijk)
Verwijderd
ook gekOp donderdag 21 maart 2002 16:06 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
[..]
Och maakt niet uit, ik koop 'm wel, hardware gooi in dan wel in de prullenbak.. en dan heb ik een hele vette kast!
Verwijderd
RTCOp donderdag 21 maart 2002 13:20 schreef SunStorm het volgende:
Het front is wel mooi, maar die brede zwarte zijkant is behoorlijk lelijk.
Heel goed!!!
Still King
Verwijderd
of voor een reservoir voor je waterkoelingOp donderdag 21 maart 2002 13:23 schreef Termi het volgende:
Kast ziet eruit. Maar is niet handig
, hij is niet echt een goeie atx standaard (zie die zijkanten die er uit steken
. Die ruimte kun je hoog uit gebruiken voor hd's die niet zo warm worden.
Verwijderd
Overigens is de opbouw van die zonnetjes niet helemaal standaard, dus haal de motorzaag maar uit het vet. Idem voor SGI spul, overigens.
Maar troost je, over 5 jaar liggen die dingen allemaal bij het grof vuil, en mag je er zo eentje meenemen.
ik vind hem echt wel strak, vooral ook omdat er zo'n mooi sun logotje opstaat.